A kormányszóvivő az MTI-nek küldött reagálásában hangsúlyozta: a kabinet megvéd a reklámadót, ahogyan megvédte a bankadót és a rezsicsökkentést is.
Nem ez az első eset, amikor bizonyos gazdasági szereplők nyomást akarnak gyakorolni a kormányra, így volt ez a bankadó bevezetésekor, a rezsicsökkenéskor, és most így van a reklámadó bevezetésekor is - fogalmazott Kurucz. Szavai szerint a kormány kitart amellett, hogy minden gazdasági szereplőnek arányosan ki kell vennie a részét a közteherviselésből. A reklámadó is egy olyan adónem, amely a reklámbevétellel arányosan növekszik.
Az RTL Klub csupán egyike a reklámadó hatálya alá eső több száz vállalkozásnak - mondta Kurucz.
Legolvasottabb
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Német autóipari sokk: három óriás profitja eltűnt, Magyarország is veszélyben
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Eddig kell rettegve lesni a postaládát, hogy érkezik-e bírság
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl
Ruszin-Szendi Romulusz nem katona többé
Meglepetés a piacon: a paneleket verik a családi házak