A Tesco Mobile nem emeli percdíjait legalább 2012. október 1-jéig, a július 1-jén bevezetésre kerülő új távközlési adó ellenére - közölte a március 1-jétől működő virtuális mobilszolgáltató.
Hozzátették: a rugalmasságából és az eddigi erős ügyfélszerzéséből eredően talált forrást az új adó költségeinek finanszírozására, működésük első három hónapja kiemelkedően sikeresnek bizonyult, a tulajdonosok időszaki célkitűzéseit lényegesen meghaladta az értékesítés mennyisége.
A július 1-jétől hatályos törvény szerint a hívásonként és megkezdett percenként, illetve üzenetenként kétforintos telefonadó magánszemélyek számára havonta és számonként legfeljebb 400, a cégek esetében pedig 1400 forint terhet jelenthet. A Telenor még májusban jelezte, hogyezt az adót érvényesíteni fogja áraiban mindaddig, amíg a szektort sújtó két különadó közül az egyiket kivezetik. A Vodafone azt közölte, hogy az új adó terhét megosztja az előfizetőkkel, az emelés azonban minden esetben kisebb lesz, mint a kivetett adó. A T-Mobile eddig nem hozta nyilvánosságra szándékát.
Legolvasottabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb
Jön a következő Gondosóra-kör
Riasztották a járványügyet: visszatért a rettegett kórság a középkorból a magyarlakta városba