A potencianövelő szerek gyártói vad csatába kezdtek, hogy jövőre megszerezzék a négymilliárd dolláros piac feletti dominanciát, amit eddig a Pfizer Viagrája uralt.
A Pfizer kis kék tablettája jövő évben találkozik először ellenfelekkel a potencianövelő szerek piacán, miután Európában és az Egyesült Államokban forgalomba kerül a Levitra, illetve a Cialis. A Levitra kifejlesztői a GlaxoSmithKline (GSK) és a Bayer olyan adatokkal rukkoltak elő, miszerint a potenciazavarral küszködő férfiak esélye arra, hogy normális nemi életet éljenek, az új gyógyszerükkel több mint az ötszörösére nő. Válaszul a Pfizer klinikai kutatások eredményével próbálta bizonyítani, hogy a Viagra hatása nem lassabb új ellenfeleiénél. Érthető a Pfizer harca, hisz a Viagra 2001-ben 1,5 milliárd dollár forgalmat generált és a világ legismertebb gyógyszer-márkaneve lett.
A Merrill Lynch felmérése szerint azonban igenis van keresnivalója az új jövevényeknek a piacon, mivel a páciensek 50 százalékának nem volt hajlandó folyamatosan felírni orvosa a szert, míg 25 százaléknál elmaradt a hatás.
A GSK és a Bayer felmérése szerint a gyógyszerüket használók 5 és félszeres eséllyel produkálnak kielégítrő merevedést, mint azok akik placebót kaptak.
A Pfizer felmérése viszont azért vált szükségessé, mert széles körben elterjedt a hír, miszerint az Eli Lilly új gyógyszere, a Cialis gyorsabban hat, mint a híres kék pirula.
A gazdaság és az üzleti élet legfrissebb hírei az Economx.hu hírlevelében.
Küldtünk Önnek egy emailt! Nyissa meg és kattintson a Feliratkozás linkre a feliratkozása megerősítéséhez.
Ezután megkapja az Economx.hu Hírleveleit reggel és este.