A hivatalosan tavaly áprilistól (NAPI Gazdaság, 2003. április 8., 5. oldal) működő, a Porsche Hungaria által létrehozott Parts Center Budapest (PCB) logisztikai központ - eredeti alkatrészek értékesítésével - a tervezettnél közel egymilliárddal nagyobb, 11 milliárd forintos forgalmat bonyolított le 2003-ban. Ezzel a PCB az országosan 180 Audi-, Porsche-, Seat-, Skoda-, illetve Volkswagen-autókereskedést ellátva, csaknem 40 százalékos részesedést ért el az ötféle autó alkatrészeinek piacán.
Idén - a múlt évi árszint megtartásával - a forgalom 7-8 százalékos növekedésével számol Kiss Pál, a PCB értékesítési igazgatója, amihez reményei szerint az is hozzájárulhat, hogy egyre több autós igényli a közlekedésbiztonság szempontjából is nagyobb hatásfokú eredeti, gyári alkatrészeket. A PCB egyelőre csak a magyarországi márkakereskedéseket látja el, ám felkészült arra, hogy régiós központként a környező országokba is szállítson.