A Westel Mobil Távközlési Rt. ügyfeleinek száma a napokban meghaladta a 3 milliót, s a társaság piaci részesedése 50 százalék fölötti - jelentette be Sugár András vezérigazgató a keddi sajtótájékoztatóján. A társaság ügyfélszáma 2000 márciusában lépte át az egymilliót, tavaly júniusban pedig a 2 milliót. Sugár egyébként elmondta, hogy a SIM-kártya-tulajdonosok száma nem azonos az ügyfelekével, az elmúlt időben ugyanis egyre jellemzőbb, hogy egy személynek több SIM-kártyája is van. Tovább emelkedett a prepaid kártyát használó ügyfelek száma, a westelesek több mint 72 százaléka e körből kerül ki. Winkler János vezérigazgató-helyettes arról számolt be, hogy a cég a jelenleginél is kiemeltebb szerepet szán a nem hangalapú kommunikációnak, amiből idén a teljes bevétel körülbelül 11 százalékát várják. (Tavaly 193,6 milliárd forintos bevételt ért el a Westel, az idei tervadatokat nem közölték). Winkler bejelentette, hogy a társaság augusztus 1-jétől csökkenti a GPRS-en elérhető WAP-szolgáltatás díját, amitől azt várja a cég, hogy fellendíti a WAP-használatot. D. J.