A Pannon GSM bejelentette, hogy előfizetőinek száma elérte a kétmilliót, s ezzel egyidejűleg a magyarországi mobilpenetráció átlépte az ötvenszázalékos álomhatárt. A Pannon GSM előfizetői számának tavalyi, mintegy 60 százalékos növekedése megfelel a hazai tendenciáknak: a mobilok elterjedtsége az elmúlt évben Magyarországon összesen 63 százalékkal nőtt. A Pannon a fiatal korosztály igényeit felismerve vezette be a Bee márkát, és mára a 20 év alattiak között a mobiltelefon elterjedtsége Magyarországon eléri a 40 százalékot, ez a korosztály pedig az előre fizetett, kártyás szolgáltatást részesíti előnyben. (A Pannon GSM legfiatalabb előfizetője egyébként óvodás korú, a legidősebb pedig elmúlt 90 éves). A szolgáltatások terén a legnagyobb sláger továbbra is az SMS. A Pannon GSM előfizetői tavaly több, mint 200 millió szöveges üzenetet küldtek a saját telefonjaikról, és közel ugyanennyit fogadtak másoktól. (NAPI)