Budapestre érkezett Martin Villig, a Bolt társalapítója, hogy meglátogassa a vállalat helyi csapatát, illetve hogy a Startup Hungary invitálására előadást tartson a Boltról és az észt startup-ökoszisztémáról.
Az Indexnek adott interjújában a cégvezető arról beszélt, hogy a legnagyobb növekedést jelenleg Nyugat-Európában érik el, mivel ezekre a piacokra csak a közelmúltban léptek, mivel Kelet-Európából indultak, majd Afrikában terjeszkedtek. A magyar és a lengyel piac is felülteljesítő, a metropoliszok közül pedig kiemelkedő London vagy Párizs.
A magyar piacról az a véleménye, hogy meglehetősen szigorú a szabályozás, ezzel pedig markánsan eltér az európai piacoktól.
Itt a szolgáltatás színvonalával lehet versenyezni, például az autók minőségével és tisztaságával vagy udvarias sofőrökkel. Ahol nincsenek fix tarifák, ott nagyobb a verseny a viteldíjak terén is.
Martin Villig az Uber magyarországi visszatéréséről úgy vélekedik, hogy ezzel a versennyel mindenki nyer, legfőképpen az utazóközönség.
Tekintettel a már említett fix árképzésre, azzal őrizhetjük meg a lépéselőnyt, ha a mi autóink újabbak, jobbak, tisztábbak, de a sofőrök kiválasztása és megtartása terén is mellettünk szóló érv a minőség
– mondta.
Az alkalmazás fejlesztéséről is szót ejtett, eszerint az egyik pluszfunkció, amit Magyarországon jelenleg is tesztelnek, az előrendelési jog. Példaként azt hozta, hogy ha a repülőtérre szeretnénk időben kiérni vagy más fix programunk van egy meghatározott időpontban, akkor már előrendelhető lesz az autó a Bolt rendszerében.