Budapestre érkezett Martin Villig, a Bolt társalapítója, hogy meglátogassa a vállalat helyi csapatát, illetve hogy a Startup Hungary invitálására előadást tartson a Boltról és az észt startup-ökoszisztémáról.

Martin Villig
Kép: Index / Tövissi Bence

Az Indexnek adott interjújában a cégvezető arról beszélt, hogy a legnagyobb növekedést jelenleg Nyugat-Európában érik el, mivel ezekre a piacokra csak a közelmúltban léptek, mivel Kelet-Európából indultak, majd Afrikában terjeszkedtek. A magyar és a lengyel piac is felülteljesítő, a metropoliszok közül pedig kiemelkedő London vagy Párizs.

A magyar piacról az a véleménye, hogy meglehetősen szigorú a szabályozás, ezzel pedig markánsan eltér az európai piacoktól.

Itt a szolgáltatás színvonalával lehet versenyezni, például az autók minőségével és tisztaságával vagy udvarias sofőrökkel. Ahol nincsenek fix tarifák, ott nagyobb a verseny a viteldíjak terén is.

Martin Villig az Uber magyarországi visszatéréséről úgy vélekedik, hogy ezzel a versennyel mindenki nyer, legfőképpen az utazóközönség. 

Tekintettel a már említett fix árképzésre, azzal őrizhetjük meg a lépéselőnyt, ha a mi autóink újabbak, jobbak, tisztábbak, de a sofőrök kiválasztása és megtartása terén is mellettünk szóló érv a minőség

– mondta.

Az alkalmazás fejlesztéséről is szót ejtett, eszerint az egyik pluszfunkció, amit Magyarországon jelenleg is tesztelnek, az előrendelési jog. Példaként azt hozta, hogy ha a repülőtérre szeretnénk időben kiérni vagy más fix programunk van egy meghatározott időpontban, akkor már előrendelhető lesz az autó a Bolt rendszerében.

 

Nem aprózza el a visszatérő Uber: extra juttatást ad az idejében jelentkező sofőröknek

A cég kora nyári magyarországi indulással számol, és a már most érezhető érdeklődés miatt minél több sofőrt szeretnének toborozni.