A projekt részeként a Hűvösvölgy végállomást is átépítenék, továbbá a Krisztina tér és a Budagyöngye állomások modernizálása is tervben van.
A tervek szerint a mostani beruházással az 56-os és az 56A villamos vonalán
- a Dózsa György tér,
- a Mikó utca,
- a Déli pályaudvar,
- a Szent János Kórház,
- az Akadémia,
- a Vadaskerti út,
- a Völgy utca megállóhely,
- valamint a Hűvösvölgy végállomás is akadálymentessé válhat.

A beruházás kivitelezése az Európai Unió támogatásával valósulhat meg, a munkát tervezetten 2025 második negyedévében kezdhetik el, ha már eredményesen sikerült a közbeszerzési eljárást lefolytatni, valamint ha a forrás is rendelkezésre áll – írja a Magyar Építők.
A tervek szerint a meglévő megállók helyére korszerű és akadálymentes peronok kerülnek, valamint új utasvárók és utastájékoztatók.
Vége a pótlóbuszozásnak Budán: elindultak a vadiúj villamosok
A tanév kezdetével az 56-os vonal teljes hosszán forgalomba álltnak az alacsony padlós, modern CAF-villamosok.Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb

Nagy a baj: rendkívüli kormányülést hívtak össze a megállíthatatlanul terjedő vírus miatt

Kritikus lehet az idei nyár Európában, be kell húzni a féket

Újabb erős földrengés: Tonga térségében szökőárriadót rendeltek el

Grönlandot elözönlik az amerikaiak, a tettrekészek Párizsban gyülekeztek

A fasorba sincsenek az állampapírok: örülhet, aki egy másik hazai pályán fektetett be

Ausztria térdre rogyott, ez már a lakosság előtt sem titkolható

Változnak az idők: már egy mérnöknek sem elég angolul sört kérni

Egy új NAV-os húzás kesztyűs kézzel bánik a jogkövető adózókkal, de sokba fájhat a mulasztás

Megvan a bűnös, ez okozta a pénteki borzalmas földindulást
