Tisztelt Előfizetőnk! Folyamatosan arra törekszünk, hogy előfizetőink számára a lehető legkiválóbb minőségben biztosítsuk televízió szolgáltatásunkat, így 2024. 11. hónap 05-én az Ön otthonában is megkezdjük a kábeltelevízió hálózat korszerűsítését – áll a DIGI sajtóközleményében.

De mit is lehet ebből érzékelni a TV készülékeket érintően?

  • Nincs jel/rossz jel felirat
  • Csak néhány csatorna jelenik meg
  • Összekeveredtek a kedvencek

Amennyiben a fent említett problémák valamelyike jelenik meg, az azt jelenti, hogy a TV készülék, illetve az otthon található beltéri egység nem frissült magától, így újrahangolásuk szükséges. 

A szolgáltató útmutatót is mellékelt az otthon is könnyen elvégezhető „javításhoz”.

Amennyiben SET-TOP-BOX-on keresztül nézi valaki a műsorokat a gyári beállítások visszaállítására lesz szükség, a set-top-boksz távirányítójával. A DIGI hozzáteszi, hogy a művelet kizárólag a HD típusú set-top-boxok esetén elvégezhető, a régi SD típusú eszközöket pedig díjmentesen ki lehet cserélni a DIGI pontban.

Az újrahangolást az eszközhöz tartozó távirányítón található Menü gomb megnyomásával, a Beállítások között indítható el. Ehhez videós anyagot is készített a DIGI, amely a Humax DIGI+C HD, a Irdeto DCD 4414 iRR, és a Kaon NA1410 HD, illetve a Kaon NA1600 HD készülékekhez nyújt segítséget.

Amennyiben valaki csak TV készülékkel és DIGI Smart Cam kártyával rendelkezik, az automatikus csatornakeresés lefuttatására lesz szükség, amelyet a TV készülék távirányítójával lehet elvégezni.

A szolgáltató ismét videós segítséget kínál, mind a Samsung, mind az LG TV készülékek esetén. Azonban ezeknél a modelleknél a további problémák felmerülésekor a márkánál és a gyártók termékeinél az adott vállalat ügyfélszolgálatánál lehet segítséget kérni.

Alaposan megkutyulja a Digi a számlázási módszerét

Megváltozik ősztől a szolgáltató számlázási gyakorlata.
Bővebben>>>