A Pulzus kutató által végzett online reprezentatív felmérés szerint a magyarok jelentős része még mindig hagyományos tévénézésre használja a készüléket, bár ez az arány csökkent a legutóbbi, 2022-es hasonló adatfelvétel óta.
Egyre népszerűbb a streamelés
Amíg akkor még a válaszadók 65 százaléka használta hagyományos tévénézésre, és 19 százalék streamelt, idén már 60 százalék a tévénézők aránya és 22 százalék azoké, akik a streaminget választják. A nők több tévét néznek, mint a férfiak, de a sportesemények követése inkább rájuk és a 60 évnél idősebbekre jellemző.
A tévévásárlásnál a fő szempont az ár, és a legtöbb magyar 100-150 ezer forint értékben vesz tévét, csak minden harmadik válaszadó költ ennél többet új készülékre. A felmérés alapján a férfiak hajlamosabbak többet költeni, mint a nők, 10-ből egy férfi akár 200-300 ezer forintot is elkölt. Egyébként a megkérdezettek 17 százaléka tervezi most új tévé beszerzését, és mindössze két százalékuk teszi ezt a labdarúgó-Eb vagy az olimpia kedvéért.