Az építési- és közlekedési miniszter úgy reagált a felhívásra: megtisztelőnek tartja, hogy Magyar Péter alkalmasnak tartja őt arra, hogy a Tisza Párt kampányarca legyen. Leszögezte ugyanakkor, hogy erre szándéka és lehetősége sincs.

Fogalmazhatnék úgyis: reality igen, reality show nem.

írta Facebook-posztjában.

Leszögezte, tisztában van a bejárásra javasolt Kőbánya felső vasútállomás ss Kerepesi úti forgalmi irányítóközpont, valamint a főváros és Ózd, valamint Salgótarján közötti vonalak problémáival, ahogy a MÁV-csoport vezetése is.

Lázár János azt is megjegyezte, reméli, hogy az eredetileg kért találkozó műfajának és körülményeinek megváltoztatását nem azért javasolta, hogy azt el kelljen utasítania. Hozzátette ugyanakkor, hogy ha a párt elnökét valóban érdekli, milyen helyzetben van a kötöttpályás közlekedés rendszerének egésze, továbbra is a rendelkezésére áll. Ahogyan abban sem fogja meggátolni a TISZA Pártot, hogy élő adásban bejárják az említett vasútvonalakat.

Magyar Péter a miniszter válaszára azt reagálta, sajnálja, hogy nem akarja megnézni, hogy a salgótarjáni vagy az ózdi, vagy a lajosmizsei honfitársai milyen körülmények között és mennyi idő alatt jutnak el 2024-ben a fővárosba. Szerinte ha ezt megtenné, akkor nem a batidai kastélyhoz vezető út újulna meg több, mint 3 milliárd forint közpénzből és nem a miniszter gimnáziumi társa vezetné a MÁV-Volán csoport beszerzéseit.

Folytatódik a MÁV körüli vita, hatalmas beruházást lengettek be

850 milliárd forintból félezer kilométernyi sín felújítását jelentette be Lázár János. Vitézy Dávid emlékeztetett rá, hogy 14 hónappal ezelőtt még 1200 milliárdot ígért az építési és közlekedési miniszter, ám az akkori tervekből semmi nem valósult meg.
Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.