A folyamatban lévő eljárás érdekében azonban nem adhattak bővebb tájékoztatást, mindössze annyit, hogy a balesetet elszenvedő vonat jelenleg is a Keleti pályaudvaron van – tudta meg a 24.hu a BRFK-tól.
Az első vizsgálat azt állapította meg, hogy eltörtek azok a csavarok, amelyek a váltó egyik csúcssínjét annak mozgató rúdjához rögzíti.
Ennek következtében a váltó állításakor az állítórúd a csúcssín tényleges mozgatása nélkül a vágányúthoz szükséges végállásba került, így a biztosítóberendezés a váltót helyes állásúnak érzékelte a két simuló csúcssín ellenére.
Hogy hasonló esemény a jövőben ne következhessen be, a Közlekedésbiztonsági Szervezet szakmai vizsgálatot indított.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb

Nagy a baj: rendkívüli kormányülést hívtak össze a megállíthatatlanul terjedő vírus miatt

Ausztria térdre rogyott, ez már a lakosság előtt sem titkolható

Egyet tippelhet melyik uniós országban a legveszélyesebb a sofőrök vezetési stílusa

Népharag zúdul a láncokra Európában, a vásárlók elmossák az élelmiszerinflációt

Hatalmas robbanással vált a tűz martalékává Putyin limuzinja, kitört a pánik Moszkvában – videó

Meglépte Musk: eladta az X-et, nem meglepő a vevő

Megvan a bukás oka: túl rondák a német autók?

Ezzel a tuti trükkel az Ön gyermeke is simán leérettségizik
Brutális ukrán támadás, halálos sebet kaphatott az orosz gázellátás
