A folyamatban lévő eljárás érdekében azonban nem adhattak bővebb tájékoztatást, mindössze annyit, hogy a balesetet elszenvedő vonat jelenleg is a Keleti pályaudvaron van – tudta meg a 24.hu a BRFK-tól.
Az első vizsgálat azt állapította meg, hogy eltörtek azok a csavarok, amelyek a váltó egyik csúcssínjét annak mozgató rúdjához rögzíti.
Ennek következtében a váltó állításakor az állítórúd a csúcssín tényleges mozgatása nélkül a vágányúthoz szükséges végállásba került, így a biztosítóberendezés a váltót helyes állásúnak érzékelte a két simuló csúcssín ellenére.
Hogy hasonló esemény a jövőben ne következhessen be, a Közlekedésbiztonsági Szervezet szakmai vizsgálatot indított.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Magyarországon bujkáló ismerős arc tűnik fel a MNB-s kavarásban

Döntöttek: a nőket is behívják kötelező katonai szolgálatra

Olyan változás várható a patikákban, aminek jelentős hatása lehet a lakosság egészségére

Megszűnnek a csekkek és utalványok, minden kifizetés elektronikus lesz

Változik a saját autó birtoklásának szabálya

Éjjel négy hidat is elfoglaltak Budapesten: volt, akit a rendőrök mentettek ki a Dunából

Megszállták az oroszok a magyar közösségi médiát

Ide menekülnek a BMW mérnökei, elképesztő dologra készül a Xiaomi

Zivatarok és szél csap le hét vármegyére - sárga figyelmeztetést adtak ki
