Leállt a MÁV jegyértékesítése, az online rendszerekben (Elvira, MÁV applikáció) végzett, sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-START megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről az online fizetés során használt bankszámlára – írták Facebook-bejegyzésükben
Azt írják,
amennyiben a jegy az applikációban nem látszik, és az utas a MÁV-START-tól sem kap e-mail értesítést a sikeres vásárlásról, akkor nincs jegye, utazás viszont csak érvényes jeggyel lehetséges, ezért kérik, hogy vásároljon másik jegyet.
Az ígérik, a zárolt összeget 48-72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára.
Amennyiben ez nem történne meg, akkor a problémát az [email protected] e-mail címen kell jelezni.
Átalakul a MÁV-csoport, több száz kilométer vasúti szakasz megújul
Az átalakulás részeként 3+1 szervezeti egységbe tömörül MÁV, melynek egyik része a MÁV Pályaműködtetési Zrt. lesz. Erről itt olvashat többet >>>Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Kiakadt a szakszervezet: ezüstvasárnap is tömeg van a boltokban, a láncok mégis támadnak
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Nem érdemes rizikózni: eleshet a nyugdíjától, aki erre nem figyel
Trump nem várt helyről kapott hadüzenetet, de a magyar kormány is aggódhat
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Izrael elégtételt vett: levadászták az 1200 áldozatot követelő támadás kitervelőjét
Itthon támadják, Ausztráliában viszont épp átveszik Nagy Mártonék ötletét