A fizz.hu célja egy olyan online piactér létrehozása, amely hiteles és gondtalan vásárlást nyújt – olvasható a cég LinkedIn oldalán.
A tesztüzem néhány hete lezárult, az OTP webáruháza kuponakcióval igyekszik felhívni magára a figyelmet.
Kapcsolódó
A zöld-lila színekkel operáló webshop olyan korábbi e-kereskedőknek jelenhet konkurenciát, mint az eMAG és a Pepita
– írja a haszon.hu.
A tájékoztatás szerint a fizz.hu folyamatos és intenzív fejlesztés alatt van, sok funkcióval bővül tovább az oldal.
A kínálatban elérhetőek egyebek mellett háztartási gépek, mobiltelefonok, számítástechnika és elektronikai cikkek, televíziók, lakberendezési tárgyak, játékok, sportcikkek.
A cég egyelőre házhoz szállítást vállal, később más árukézbesítési módokat is bevezet.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb
Jön a következő Gondosóra-kör
Riasztották a járványügyet: visszatért a rettegett kórság a középkorból a magyarlakta városba