Hetek óta súlyos fennakadások vannak a Packeta csomagküldő szolgáltatónál, amit jól mutatnak az internetes fórumokon fellelhető, tucatszám olvasható panaszok.

A cseh Packeta-t birtokoló konzorcíum nyár végén megkapta a versenyhivatali engedélyt, így véglegessé vált az egyik legismertebb hazai startup, a Foxpost felvásárlása és a házhoz szállítás piacának legnagyobb szereplője vált a cég.

A Foxpost és a Packeta közösen több mint 2700 csomagautomatát és 1800 csomagátvételi pontot üzemeltet Magyarországon.

Szeptember elején bejelentették, hogy a szolgáltatásaik egységesítése érdekében mindkét vállalat vezetősége megkezdi a fokozatos integrációt. A létrejött közös szervezet céljául tűzték ki a vállalat hálózatának továbbfejlesztését és bővítését: ennek szellemében az év végére több mint ötezer átvételi pontot és háromezer csomagautomatát szeretnének létesíteni. 

Egyelőre a panaszok kerültek előtérbe

Az utóbbi időben viszont megsokasodtak a Packeta és a Foxpost szolgáltatásával kapcsolatos felhasználói panaszok.

Nekem magyar csomag lassan már két hete nem érkezik meg. Nem tudom, mi történik a Packetánál, de ez mar felháborító
– írta  a Redditen az egyik felhasználó. Egy másik ügyfél arról számolt be hogy  a tizenkét napja feladott csomagról folyton azt írják, hogy még szállítás alatt áll. 

Ezenfelül sokan az ügyfélszolgálatra is többen panaszkodtak. 

A Világgazdaság is az tapasztalata, hogy hiába próbálják elérni az ügyfélszolgálatot:

  • többször nem kapcsolt a megadott szám,
  • ha mégis, akkor csak egy mesterséges intelligencia-alapú robot jelentkezett, ami nem tudott felvilágosítással szolgálni.
Az ügy kapcsán a lap megkereste a Packetát, a cég leghamarabb hétfőre ígért választ.