Hetek óta súlyos fennakadások vannak a Packeta csomagküldő szolgáltatónál, amit jól mutatnak az internetes fórumokon fellelhető, tucatszám olvasható panaszok.
A cseh Packeta-t birtokoló konzorcíum nyár végén megkapta a versenyhivatali engedélyt, így véglegessé vált az egyik legismertebb hazai startup, a Foxpost felvásárlása és a házhoz szállítás piacának legnagyobb szereplője vált a cég.
A Foxpost és a Packeta közösen több mint 2700 csomagautomatát és 1800 csomagátvételi pontot üzemeltet Magyarországon.
A gazdaság és az üzleti élet legfrissebb hírei az Economx.hu hírlevelében.
Küldtünk Önnek egy emailt! Nyissa meg és kattintson a Feliratkozás linkre a feliratkozása megerősítéséhez.
Ezután megkapja az Economx.hu Hírleveleit reggel és este.
Szeptember elején bejelentették, hogy a szolgáltatásaik egységesítése érdekében mindkét vállalat vezetősége megkezdi a fokozatos integrációt. A létrejött közös szervezet céljául tűzték ki a vállalat hálózatának továbbfejlesztését és bővítését: ennek szellemében az év végére több mint ötezer átvételi pontot és háromezer csomagautomatát szeretnének létesíteni.
Egyelőre a panaszok kerültek előtérbe
Az utóbbi időben viszont megsokasodtak a Packeta és a Foxpost szolgáltatásával kapcsolatos felhasználói panaszok.
Nekem magyar csomag lassan már két hete nem érkezik meg. Nem tudom, mi történik a Packetánál, de ez mar felháborító
– írta a Redditen az egyik felhasználó. Egy másik ügyfél arról számolt be hogy a tizenkét napja feladott csomagról folyton azt írják, hogy még szállítás alatt áll.
Ezenfelül sokan az ügyfélszolgálatra is többen panaszkodtak.