A megújult Port alapja az átláthatóság és a könnyű használat. A modern funkciók segítségével az érdeklődők gyorsabban és egyszerűbben találhatják meg a számukra érdekes programokat, legyen szó moziról, színházról, könyvekről, koncertekről vagy éppen szabadtéri rendezvényekről.

Megújult a Port.
Kép: Indamedia

– A Port 30 éve jelent egyet a kultúrával, 30 éve ajánlja olvasóinak a leginspirálóbb műsorokat, a legfontosabb könyveket és színházi előadásokat. Márkaépítési szempontból sosem könnyű egy ennyire nagy múltú márka megújításához hozzákezdeni, ugyanakkor kevés izgalmasabb és nagyobb kihívással találja szembe magát az ember pályája során – mondta el Márton Szabolcs, a megújulást koordináló Dialogue márkastratégiai szakértője. – Az újrapozícionálással és újramárkázással kettős célunk van. Egyrészt szeretnénk megünnepelni ezt a jelentős évfordulót, másrészt fontosnak tartjuk, hogy Magyarország meghatározó kulturális weboldala megmutassa magát a fiatalabb generációknak is.

A programsite egyik legizgalmasabb új funkciója a térképalapú keresés, amely a felhasználóknak lehetőséget ad arra, hogy földrajzi hely alapján keressenek programokat. Különösen hasznos lehet ez akkor, ha a közelünkben, vagy éppen egy utazáshoz kapcsolódóan néznénk szórakozási lehetőségek után.

És mi változott még? A névből eltűnt a .hu kiterjesztés, miközben a márka új szlogent is kapott: A KultPontot, amely egy tömör iránymutatás az olvasóknak azzal kapcsolatban, hogy mire is számíthatnak: – Egy helyre, ahol minden, amit kultúrának gondolunk, látunk, hallunk, érzünk egy pontban találkozik. Mától kezdve ez a pont a Port – összegezte Márton Szabolcs.

A piacon egyedülálló programportál frissítésekor igazodtak a látogatói igényekhez is: – A Port közel 30 éve a leglátogatottabb hazai kulturális portál, így az átalakítás során kiemelten ügyeltünk arra, hogy az érdeklődők igényeihez igazodó platformot kínáljunk. Egy letisztultabb külső és az újonnan bevezetett funkciók mellett a magazinos jelleg megmarad, viszont programkatalógus mivolt helyett sokkal inkább egy kulturális találkozópont leszünk – nyilatkozta Molnár Barbara, a Port ügyvezetője, aki nemrégiben az Árulók című televíziós produkcióhoz kötődő kibeszélő műsort is levezényelte a programportálon.