A magyar költségvetésnek kell kezeskednie a 4-es metróval kapcsolatos korrupciós botrány miatt: 60-70 milliárd forintnyi pénzt kérne vissza az EU, a kormány pedig felkészíti a jövő évi költségvetést - foglalja össze az MTI a Nemzetgazdasági Minisztérium államháztartásért felelős államtitkárának, Banai Péter Benő szombati kijelentését.
Szerző(k): Szabó DánielMár felkérték Varga Mihály nemzetgazdasági minisztert, hogy a jövő évi költségvetésből 60-70 milliárd forint fedezetét különítse el, mert biztosra veszi a kormány, hogy visszafizetésre kötelezi őket az Európai Bizottság - mondta el Lázár János kancelláriaminiszter a csütörtöki kormányinfón.
Szerző(k): Szabó DánielA Legfőbb Ügyészség meghosszabbította a nyomozást az Alstom-ügyben, a 2-es és a 4-es metró szerelvényeinek beszerzése miatt tavaly szeptember óta nyomoznak.
Szerző(k): Szabó DánielElhibázott politikai döntések sorozata vezetett a 4-es metró beruházási költségeinek növekedéséhez, a kivitelezési idő elhúzódásához - mondta Bánki Erik, az Országgyűlés gazdasági bizottságának fideszes elnöke kedden újságíróknak miután meghallgatták Balogh Árpádot, a DBR Metro Projekt korábbi vezetőjét a beruházásról.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaA DBR Metró Projekt Igazgatóság 2007-ben és 2008-ban is javasolta a 4-es metró beruházásának leállítását - közölte Balogh Árpád, az igazgatóság volt vezetője a metrókorrupciót vizsgáló fővárosi munkacsoport hétfői ülésén, Budapesten az MTI szerint.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaDemszky Gábor volt főpolgármester több kérdésben is \"lebukott\" a 4-es metró beruházása ügyében - mondta az Országgyűlés gazdasági bizottságának fideszes elnöke a testület keddi ülését követően. A bizottság Aba Botond volt BKV-vezérigazgatót az Európai Csalás Elleni Hivatalnak (OLAF) a 4-es metró beruházásáról készült elmarasztaló jelentése ügyében hallgatta meg.
Szerző(k): Papp ZsoltTöbb kártérítési perben is a Nagy és Trócsányi Ügyvédi Iroda képviselte a 4-es metró alagútépítő kivitelezőjét az állami tulajdonú BKV Zrt.-vel szemben – írta a Magyar Nemzet
Szerző(k): Papp ZsoltMárcius 15-től a Budapesti Közlekedési Központ visszaállítja az ajtók automata nyílását a 2-es és a 4-es metrók vonalán. A döntést azzal indokolják, hogy az utasok és a fogyatékkal élők érdekvédelmi szerveitől olyan visszajelzést kaptak, hogy ez kényelmetlen az utasoknak.
Szerző(k): Szabó Dániel