Szorít az idő. Sok pályázó küzd adminisztratív, pénzügyi és technikai jellegű kihívásokkal, amelyek veszélyeztethetik a támogatások lehívását. Pénz és gógyi is kell az ingyen pénzhez.
Szerző(k): S. A. S.Elkészült ötéves tervével a hazai mobilszolgáltató, komoly korszerűsítést ütött nyélbe, mely során fejlesztette bázisállomásait, s akkumulátorokat is telepített. Ugyanakkor még további, a közeljövőt érintő elképzeléseikről sem mondtak le.
Szerző(k): S. Z.Az ismert német autógyártó kénytelen visszahívni ezeket a plug-in hibrid modelljeit, mivel azok tűzveszélyesek. A probléma mögött magyar gyártású akkumulátorok húzódhatnak meg.
Szerző(k): Sándor ZoltánA Gartner elemzői becslése szerint 2025-re globálisan 85 millióra emelkedhet az ilyen járművek aránya. A bővülésben Kínáé lehet a főszerep, de várhatóan az európai új-autó piacon is minden ötödik gépjármű akkumulátorral fog működni.
Szerző(k): Gulyas ÁbelAz Európai Innovációs és Technológiai Intézet által rendezett startup versenyen Ukrajna háború utáni újjáépítése kapcsán is számos ötletet mutattak be a résztvevők. A versennyel párhuzamosan tartott konferencián pedig az is kiderült, hogy áll Magyarország jelenleg az innováció területén.
Szerző(k): Vermes ÁdámA közelmúltban csődvédelmet kért svéd akkugyártó, az európai akkumulátorgyártás egykori zászlós hajója, a Northvolt állítólagos tárgyalásokat folytat a kínai CATL-lel és más kínai vállalatokkal egy lehetséges partnerségről.
Szerző(k): Hercsel AdélA svéd Northvolt összeomlása azzal kezdődhetett, amikor a BMW visszavonta 2 milliárd eurós akkumulátor-szerződését.
Szerző(k): Hercsel AdélAz EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből kiderül miért esett vissza az elektromos járművek kereslete.
Szerző(k): Gulyas Ábel