Míg a közelmúlt hírei több ezer újabb ázsiai vendégmunkás érkezését vetítik előre, a kormány mégsem vezeti be a vendégmunkások helyzetét tisztázó törvényt – a nyáron megszavazott jogszabályt ugyanis visszavonta a kabinet, és várhatóan egy szigorúbb változatot dolgoznak majd ki.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraA pesti vonatok nem mennek tovább Bécsből Nyugat-Európába a kiszámíthatatlan menetrend miatt. Az infrastruktúra nem megfelelő, a kínaiak türelmetlenek.
Szerző(k): EconomxAutógyártás már most sem létezik, a jövő pedig teljesen elképzelhetetlen elektromos autóipar és akkumulátorok nélkül, ezért folyik éles verseny az ilyen beruházásokért.
Szerző(k): Horváth TiborNem épít akkumulátorgyárat a Volkswagen Nagysurányban (Érsekújvári járás) – írja négy forrásra hivatkozva a Hospodárske noviny.
Szerző(k): Horváth TiborSzijjártó Péter külügyi tárcája, a szegedi önkormányzat, valamint az MVM is reagált a témában, hogy mennyiben indokoltak a felmerült szegedi félelmek.
Szerző(k): EconomxAz Economx az elmúlt időszakban szorosan követi, és igyekszik különböző aspektusokból bemutatni a hazánkba beinduló kínai nagyvállalati betörést. Ott voltunk azon a sajtótörténeti helyszínen, amikor az egyik óriás megmutatta magát a hazai közvélemény előtt, megnéztük azt is, milyen elvek mentén kommunikálnak a magyar közeggel. Jelen cikkünkben azt vizsgáljuk meg, milyen következtetéseket kell levonnunk Kína afrikai jelenlétéből.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaOrbán Viktor miniszterelnök az őszi ülésszak nyitányaként szólalt fel napirend előtt az Országgyűlésben. Ezek voltak a kormányfő legfontosabb kijelentései.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaLengyel Máté momentumos képviselő szerint olyan dolgokról beszélt zárt ajtók mögött a kormánypárti polgármester, amiről a lakosságnak is tudnia kellene.
Szerző(k): Zádori BenceHazánkban egyre több akkumulátorgyár épül, a BrainBar fesztiválon ennek a hasznosságáról vitatkoztak. A jövő üzemanyaga is kérdéses, egyes szakértők szerint az akkumulátor később is velünk marad, de a hidrogén meghajtás is lehetséges megoldás. Egyes szakértők szerint pedig a tömegközlekedés vagy az autóbérlés lehet a jövő. Vitézy Dávid volt közlekedési államtitkár arról beszélt, hogy a vasút a 21. század közlekedése.
Szerző(k): Horváth Balázs