Bidenék jól láthatóan nem bízták a véletlenre, az egyik legnagyobb akkumulátor-feldolgozó üzem létrehozásához kellett a lépés.
Szerző(k): Sándor ZoltánSem a CATL-nek, sem az EVE Powernek nincs még jogerős környezethasználati engedélye, de ebben a fázisban az építkezéseknek egyelőre nincs is szükségük rá.
Szerző(k): T. E., Z. B.Nem lehet zöld átállásról beszélni megfelelő töltési infrastruktúra és megfizethető alapanyagok híján, nyilatkozta a BMW kormányzati ügyekért és üzleti kommunikációjáért felelős szóvivője az Economxnak. Ezen felül az EU szubvencióellenes intézkedései a kínai elektromos járművek ellen oda vezetnek, hogy a BMW-csoport magasabb importvámokat fizet, mint egyes kínai gyártók. A vállalat általános állaspontja szerint az Európai Unió irrealisztikus, karbonsemlegességet célzó előírásai tovább nehezítik az európai gyártók dolgát, akiknek mindeközben az olcsó kínai konkurenciával is fel kell venni a versenyt a hazai piacokon.
Szerző(k): Balatoni LillaRettenetes negyedéven van túl a magyar gazdaság, az európai átlagkép azonban messze nem fest ilyen rosszul.
Szerző(k): S. V.A Ford a jövő évtől nem az LG lengyelországi gyárából fogja beszerezni az elektromos Mustanghoz szükséges akkumulátorokat.
Szerző(k): Vermes ÁdámGödön és Iváncsán is komoly leépítéseket hajtottak végre, a cégek alacsonyabb létszámmal várják a fellendülést.
Szerző(k): T. E.Nagyot ugrottak a Tesla részvényei a cég vártnál jobb számait látva. A befektetők díjazták, hogy végre látszólag nyereségesen tud autót gyártani a cég, s ezt Elon Musk sem győzte hangsúlyozni.
Szerző(k): EconomxA Goldman Sachs Research elemzése szerint 2026-ig radikálisan csökkeni fognak az elektromos járművek akkumulátorainak az előállítási költségei és a villanyautók átlagára egy szintre kerülhet a belsőégésű motoros társaikéval.
Szerző(k): Gulyas Ábel