A washingtoni adminisztráció száz százalékos vámot vet ki a kínai elektromos járművek behozatalára, 50 százalékot a kínai napelemekre és 25 százalékot bizonyos kínai acél- és alumíniumimportra.
Szerző(k): V. G.A kínai elektromos autókat immár magas vámokkal tervezi sújtani az USA, és vélhetően Európa is kénytelen lesz berendezkedni a piacvédelemre. Az autógyártók egy része közelebb jön, de aki maradna a térségben, találhat egy optimális országot.
Szerző(k): Fellegi TamásElső körben a kölcsönzött munkaerőtől búcsúztak. A műszak közepén szóltak a dolgozóknak, hogy pakolják össze a cuccaikat, mert ki vannak rúgva.
Szerző(k): EconomxDe az már biztos, hogy kijutott a természetbe a szennyezés.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaNem veszélyezteti-e a nemzeti szuverenitást, ha „akkuparkká” alakítjuk át Magyarországot? A konnektivitási stratégiának mi lehet az igazi haszna és mennyire lehet veszélyes a keleti nyitás politikája? Erről kérdeztük Philip Pilkington ír közgazdászt.
Szerző(k): Horváth TiborA kínai elektromos autókat gyártó Nio a BYD-hez fordul segítségért egy olyan cél érdekében, ami nincs a BYD ellenére sem.
Szerző(k): Zádori BenceA volt köztársasági elnök szerint fel kell készülni a következő járványra. A 100-dik podcastjában beszélt a klímavédelemről és a magas szén-dioxid kibocsátásról is. Szeptember környékén pedig egy kutatással állnak majd elő.
Szerző(k): K. R.A katasztrófavédelem tájékoztatása szerint nem mértek határérték feletti veszélyes anyagot a mobil laborral.
Szerző(k): H. Sz.A Tesla és a kínai CATL együttműködésbe kezdett, hogy olyan akkumulátort fejlesszenek, amelyik gyorsabban tölthető, ráadásul az árat is le kell szorítani, hogy előállhasson a tömegesen eladható 25 ezer dolláros autóval.
Szerző(k): Fellegi Tamás