Új csatornát indít a TV2 csoport, főként "klasszikus" sorozatok futnak majd rajta - írja a 24.hu.
Szerző(k): Szász PéterNem szolgáltatott adatot az előző évi nézettségéről, illetve bevételeiről az Andy Vajna tulajdonában lévő TV2 Csoport az Artisjusnak, ezért a szerzői jogdíjak hazai jogkezelő szervezet nem tud a számukra számlát kiállítani, így bírósághoz fordulnak. A 444.hu erről szóló értesülését az az Artisjus is megerősítette.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaA bíróság a Médiatanácsnak adott igazat azokban az eljárásokban, amelyekben az Advenio Zrt. kifogásolta rádiós pályázatának alaki hibák miatti kizárását. Így csak Andy Vajna Rádió 1 nevű rádióadója volt ügyvezetőjének cége, a Hold Reklám Kft. maradt versenyben az új országos kereskedelmi rádió frekvenciájáért kiírt pályázaton.
Szerző(k): Domokos ErikaA brüsszeli Politico című lap portrét közöl Rogán Antalról, akit Orbán Viktor médiája bábjátékosának nevez, és megjegyzi, hogy ő mozgatja a szálakat Magyarország propagandagépezetében. Ez azonban mintha nem működne annyira olajozottan ... miután az igazi agytröszt távozott soraikból.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaA Médiatanács felfüggesztette az országos kereskedelmi rádiós pályázatot, amelyen csak egy pályázót vett nyilvántartásba. Két helyi rádió szerződéshosszabbításáról is döntött a hatóság.
Szerző(k): Domokos ErikaBővül a TV2 Csoport kábelportfóliója, és már idén új sportcsatornák indulnak Spíler2 TV és Spíler3 TV néven - írta a 24.hu.
Szerző(k): Domokos LászlóA hatalom által kézi vezérelt közmédiáról szóló műsort vetített magyar idő szerint szombat délelőtt az Al Jazeera. A riportban többek között név nélkül megszólaló volt MTVA-sok és Dan Nolan brit újságíró osztja meg tapasztalatait - idézi az adást az Index.
Szerző(k): Szepesi AnitaCsak a Hold Reklám Kft. pályázatát vette nyilvántartásba az NMHH az országos kereskedelmi rádiós frekvenciára (az egykori Class FM frekvenciájára) kiírt pályázatán. A hatóság azt is engedélyezte, hogy újabb helyi rádiók kapcsolódjanak közös hálózatba az Andy Vajna-féle Rádió 1-gyel.
Szerző(k): Domokos ErikaTavaly nettó 12,3 milliárd forintot költött a kormány a Sorossal kapcsolatos hirdetésekre, az első és második nemzeti konzultáció reklámozására és "eredménykommunikációjára" - összesítette az adatokat az Átlátszó.
Szerző(k): Domokos Erika