A Volkswagen előnyben részesítené az akkumulátorgyártást Amerikában, de ettől még nem vonja vissza az európai telephelyek kiépítési tervét.
Szerző(k): Varga CsengeEgy tanulmány szerint hétköznaponként 300 ezer ingázó hajt át autóval Budapest határán, és az elővárosokban élők közül tíz emberből mindössze három választja a közösségi közlekedést, hogy bejusson a fővárosba. Pedig drága luxus ez, és májustól még nagyobb lesz az árkülönbség a közösségi közlekedés javára.
Szerző(k): Sánta AndrásJelen pillanatban úgy tűnik, hogy a Volkswagen kivár, és felfüggeszti azon akkumulátorgyárai építését, amelyet eredetileg Kelet-Európába tervezett. A háttérben lényegében az áll, hogy most épp az tűnik olcsóbb opciónak, ha az Egyesült Államokban épülnek meg a tervezett Volkswagen-akkumulátorgyárak.
Szerző(k): Hercsel AdélA NÚSZ 270 millió forintnyi e-matrica miatti pótdíjat vont vissza tavaly. A tévesztéseket az esetek nagy részében utólag lehet javíttatni, ilyenkor a kiszabott pótdíjat a társaság visszavonja.
Szerző(k): Varga CsengeDrágult a személyautók kötelező felelősségbiztosítási díja tavaly a negyedik negyedévben, a kárráfordítások szintén megugrottak.
Szerző(k): Varga CsengeA Volkswagen tárgyal kaligulai üzemének eladásáról és tervezi oroszországi tevékenységének átalakítását.
Szerző(k): Varga CsengeA 2022-ben bejelentett kátyúkárok összege a pár ezer forinttól a többszázezer forintig terjednek – értesült a napi.hu a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-től. A tavalyi kárigények mintegy ötödét ismerte el a cég, igaz, számos ügy még folyamatban van.
Szerző(k): Drávucz PéterA BMW 2030 előtt beindítaná a hidrogénüzemű autók gyártását, melyekkel elkerülhető a károsanyag-kibocsátás.
Szerző(k): Varga CsengeAlacsonyabb sebességhatárok a budapesti belvárosban, éjjel-nappal működő traffipaxok elhelyezése legalább száz helyszínen, zebramegújítási program: többek közt ezeket a javaslatokat tartalmazza a szombaton nyilvánosságra hozott új fővárosi közlekedésbiztonsági stratégia.
Szerző(k): Economx