Rendhagyó tálalással, egy hajóúttal egybekötve mutatták be az új kínai autómárkát, melynek egyúttal leleplezték a legújabb modelljeit. Fény derült arra is, milyen ársávval számolhatnak a magyar vásárlók.
Szerző(k): Sándor ZoltánA gyenge gazdasági teljesítmény, a meredeken emelkedő költségek, a visszafogott fogyasztás, a növekvő nemzetközi versenynyomás, illetve a vámok és a gyors strukturális változások az autóiparban elgáncsolják a beszállítókat nyugati szomszédunkban: Ausztria nagy cégei sorra omlanak össze és több száz fős leépítéseket jelentenek be.
Szerző(k): T. K.Az autóipari óriás vezetője azt fájlalja, hogy a piac magába roskadhat, amennyiben az EU fenntartja a 2035-ös tilalmat az új belső égésű motoros járművek értékesítésére vonatkozóan.
Szerző(k): Sándor ZoltánElőreláthatólag két év múlva már e-járművet vásárolhatunk a Fordtól is. Bár aránylag megfizethetőnek ígérkezik, de a magyar pénztárcának így is borsos lesz az ára. Élesedik a globális verseny a gyártók között.
Szerző(k): Sándor ZoltánA Tata Motors vásárolja fel az Iveco Group nevű olasz teherautógyártó vállalatot.
Szerző(k): Gulyás ÁbelHiába csökkent közel harmadával a BMW nyeresége, az autógyártó szerint nincsenek veszélyben az éves tervek.
Szerző(k): S. V.Az USA vámpolitikája miatt 1,2 milliárd eurós plusz költséggel számolnak 2025 második felére a Stellantisnál. Az első félévet 13 százalékos visszaeséssel zárta az amszterdami székhelyű járműipari konszern.
Szerző(k): Gulyás ÁbelOlyan jól ment eddig idén a cseh autógyárnak, hogy több szempontból is sikerült két számjegyű növekményt produkálnia.
Szerző(k): S. Z.