Magasan a japán gyártó modelljei a legnépszerűbbek ebben a szegmensben.
A feldolgozóiparban egyedülálló módon tudott növekedni a recessziós gazdasági időszakban az autóipar Magyarországon. Az új autók e ...
A novemberi adatok szerint a magyar háztartások több mint 30 milliárd forintnyi új kölcsönt vettek fel. A 2023-as éves adat egyelő ...
Napjainkban a legkisebb, legfapadosabb új autó ötmillió forintba kerül, egy üzembiztosnak mondható használt autóért pedig három–négymillió forintot kérnek. Közben a vásárlóerő egyre távolabb kullog a piactól, és maga az autóbirtoklás is megosztó témává válik. Vannak, akik szerint léteznek élethelyzetek, amikor autózni nem választás kérdése, mások viszont azzal érvelnek, hogy aki nem tudja kigazdálkodni egy rendes autó vételárát, annak a fenntartás is keserves lesz.
Szerző(k): Sánta AndrásRengeteg méregdrága autó közlekedik ugyan az utcákon, közben pedig egyre látványosabban öregszik magyar autópark. Nagyjából nulla az esély arra, hogy ez egyhamar változzon. Pláne, hogy a többség számára a 10 évnél öregebb autó a realitás.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsMind a használt, mind az új autók jelentősen drágultak az elmúlt időszakban. Emiatt egyre többen igényelnek hitelt autóvásárlásra. Egyáltalán nem mindegy azonban, hogy melyik bankhoz fordulunk, a legjobb és legkedvezőtlenebb ajánlatok között jelentős különbségek vannak. A Bankmonitor szakértői megnézték, miért előnyös az autóhitel és hol érdemes most leginkább igényelni.
Szerző(k): Bankmonitor.huMárcius elseje óta sem a bankok, sem a pénzintézetek megbízottjai nem intézkedhetnek az autóhitellel, vagy lízinggel terhelt gépjárművek forgalomból történő kivonása ügyében egy nemrég hatályba lépett kormányrendelet értelmében. Az új szabályok szerint csak a jármű üzembentartója kérheti a forgalomból történő kivonást - írja a 24.hu.
Szerző(k): Herman Bernadett