Magyarország a jelenlegi termelés megduplázásával néhány éven belül azon öt ország közé fog tartozni a világon, ahol évente több mint egymillió autót fognak tudni legyártani, de ehhez elengedhetetlen az, hogy a beszállítóipar is tartani tudja a lépést – közölte a tárca tájékoztatása szerint Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter.
Szerző(k): K. G.Az Európai Bizottság kemény vámokat vetne ki a Kínából importált elektromos autókra, a tervektől azonban rosszul vannak az európai gyártók. A szakértő szerint Peking kétféle módon is reagálhat az uniós kihívásra, amely a németeknek fájhat a leginkább.
Szerző(k): Vermes ÁdámMagyarországon több mint 2200 importőr cégnek kellett volna adatot szolgáltatni a tavaly október elején indult karbon-vám rendszer első negyedéves időszaka kapcsán. Az Economx információi szerint eddig csupán mintegy 500-an tettek eleget ennek a kötelezettségnek, 1700 importőr cég lényegében a tűzzel játszik, és összességében milliárdokat kockáztatnak.
Szerző(k): Drávucz PéterRáeresztik a kínai gyártók modelljeiket Európára a vámok szorításában.
Szerző(k): Zádori BenceFantasztikus negyedéves számokkal rukkolt elő az Nvidia szerda esti gyorsjelentésében. A mesterséges intelligenciával kapcsolatos őrület kedvenc részvényét már tizedelni fogják a nagy emelkedés után.
Szerző(k): Lovas-Romváry AndrásMutatott valamit a Continental GT legújabb generációjából a Bentley.
Szerző(k): K. G.A lakosság és a természetvédelmi szervezetek határozott tiltakozása ellenére engedélyt adott a helyi képviselőtestület Elon Musk vitatott gyárbővítési terveihez a német főváros melletti Grünheidében.
Szerző(k): Thurzó KatalinA nemzetgazdasági miniszter szerint a keleti nyitás stratégiája mostanra jelentősen felértékelődött, a blokkosodás korában Kína nyugati nyitásának Magyarország egy fő csatornájává vált.
Szerző(k): Vermes ÁdámA Duna Autó Cégcsoportnál indul el a kínai SERES és DFSK autómárkák magyarországi forgalmazása.
Szerző(k): Vermes Ádám