A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) ezúttal a Duna Autó Zrt.-től vásárol - a cég tavaly már 350 milliós megrendeléshez jutott Renault Laguna és Kia Cee\'d autók szállítására.
Szerző(k): EconomxMajdnem negyedével több új autó kelt el Magyarországon az év első két hónapjában, mint egy évvel korábban, ám Szlovákiában is hasonló tempóban bővült a piac és még mindig több autót vesznek az ötmilliós szomszédnál, mint a tízmilliós Magyarországon.
Szerző(k): EconomxAz Audi megelőzte a BMW-t a luxusautó-eladásokban az év első két hónapjában, amivel pillanatnyilag a világ legnagyobb gyártójává vált ebben a kategóriában. A Mercedes egyre szorosabban lohol két versenytársa mögött.
Szerző(k): EconomxKözeledik az autók korának vége - állítja a MarketWatch cikkírója. Az autósoknak azzal kell számolniuk, hogy az autók népszerűségének csökkenéséhez alkalmazkodó önkormányzatok előnyben részesítik városi közlekedés más formáit az autózással szemben.
Szerző(k): EconomxElérte a 13 évet a személygépkocsi-park átlagéletkora Magyarországon 2013-ben, az autók száma újra átlépte a hárommilliós darabszámot, főként a használt import felpörgésének köszönhetően. A leggyorsabban a VW-k, BMW-k és Audik állománya nőtt, miközben Ladából több mint kilencezer tűnt el.
Szerző(k): EconomxSokkal több autó kelt el idén januárban Magyarországon, mint egy évvel korábban, ám a szlovák vásárlók megint több új autót vettek, mint a magyarok. Az európai piac tovább bővült.
Szerző(k): EconomxA Mercedes-Benz Hungária Kft. 2013-ban 28,6 százalékkal több új személyautót értékesített Magyarországon, mint egy évvel korábban - közölte magyarországi vezérképviselet hétfőn az MTI-vel.
Szerző(k): MTI-EcoÖt év után visszatért a magyar használt autó piacra az AAA AUTO. A cég február elején megkezdi a gépkocsi-felvásárlást és megnyitja telefonos ügyfélszolgálatát. Az értékesítés márciusban, a pénzügyi szolgáltatásokat is magába foglaló teljes körű üzletmenet pedig áprilisban indul a fóti telephelyen.
Szerző(k): Szakonyi PéterTörténelmi lépésre készül a Toyota: át akarja lépni a tízmilliós értékesítési határt, ami eddig még egyetlen autógyártónak sem sikerült.
Szerző(k): Economx