Az európai személyautók átlagéletkora 2017-ben 11,1 év volt, fél évvel több mint négy évvel korábban. Magyarországon 14 év feletti az átlag, a legjobb eredményt pedig 2006-ban érte el a magyar flotta.
Szerző(k): Csernátony CsabaHatalmasat zuhant a legnagyobb autógyártók nyeresége az első negyedévben, úgy tűnik, az iparágra kemény időszak vár az aranyévek után - állítják az Ernst & Young szakértői. A kereskedelmi háború, a szigorodó környezetvédelmi előírások és az elektromos autók térnyerése egyaránt szorítja a gyártókat.
Szerző(k): Lovas-Romváry AndrásKínában már a tizenkettedik egymást követő hónapban csökkent az új személyautók eladása májusban - írja az MTI.
Szerző(k): Szász PéterOroszország 33,3 ezer személyautót exportált az első négy hónapban, 29,9 százalékkal többet, mint egy évvel korábban - írja az MTI az orosz vámhatóság közlése alapján.
Szerző(k): Szász PéterMájusban 14 207 új személyautót helyeztek forgalomba Magyarországon, 10,4 százalékkal többet a tavaly májusinál, az idei első öt hónapban pedig 60 962 gépkocsit, a növekedés 7,8 százalék volt a tavalyi azonos időszakhoz képest - közölte a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete (MGE) a DataHouse adatai alapján hétfőn.
Szerző(k): Szepesi AnitaStabil 9 százalékos részesedésének megtartásában, az összpiacival azonos bővülésben bízik az idén a Skoda a magyarországi újautó-piacon - mondta Németh János márkaigazgató.
Szerző(k): Szász PéterTöbb mint 23 százalékkal nőttek a kisteherautó-eladások, ennél csak néhány ország tudott jobbat az EU-ban.
Szerző(k): Csernátony CsabaEgy kínai férfi 66 zsák apróval fizetett az autójáért, a szalon dolgozói három napig számolgattak. Magyarországon maximum 50 darab érmét köteles elfogadni valaki, de dönthet úgy, hogy többet.
Szerző(k): Csernátony CsabaA közösségi autózás térhódítása mellett az autótulajdonlás hosszú távú fennmaradására számít a több luxusmárkát is forgalmazó AutoWallis Nyrt. - mondta Ormosy Gábor, a cég vezérigazgatója a stratégia bemutatásakor.
Szerző(k): Szász Péter