Hiába növekszik masszívan a hazai újautó-piac, a járműállomány öregedését az idei első félévben sem sikerült megállítani.
Szerző(k): Szász PéterAutógyártó és technológiai cég egyben, amely vitathatatlanul felforgatta az autóipart. Ráadásul Magyarország is csábítaná. Ismerje meg a Teslát!
Szerző(k): Csernátony CsabaTörökországban tavaly másfél millió autót gyártottak külföldi autógyárak helyi érdekeltségei, ezek az autók azonban az anyavállalatok licencei alapján készülnek és 75 százalékuk exportra kerül. A Ford, a Fiat a Renault és a Toyota rendelkezik üzemekkel az országban, elsősorban az északnyugati iparosodott vidékeken, Bursa Sakarya városokban - írja az MTI.
Szerző(k): Szász PéterMegritkítja márkakereskedői hálózatát Európában a Volkswagen a hagyományos értékesítési csatornákon keletkező költségeinek csökkentése érdekében - írja az MTI az osztrák APA hírügynökségre hivatkozva, amely a Porsche Austriától szerezte az információt.
Szerző(k): Szász PéterRekordszintet ért el szeptemberben a dízelautókra adott árengedmény Németországban, mivel nő a valószínűsége annak, hogy kitiltják őket a belvárosokból. Emellett már szinte mindegyik autógyár kínál valamilyen "roncsprémiumot" a koros dízelautók kivonására a forgalomból, új autó vásárlása esetén - írja a Duisburg-Essen Egyetem CAR autóipari kutató intézetének havi rendes jelentése.
Szerző(k): K. Kiss GergelyIsmét nőttek az amerikai autóeladások, az emelkedés részben a hurrikánok pusztításának "köszönhető".
Szerző(k): Szász PéterUtoljára 2009-ben volt olyan, hogy több benzines új autót adtak volna el Nyugat-Európában, mint dízelt. 2017 első felében azonban ez történt.
Szerző(k): Szász PéterAz első nyolc hónapban az új járművek eladása 11,6 százalékkal nőtt Romániában a tavaly azonos időszakihoz mérten - írja az MTI a román autógyártók és -importőrök szövetségének adatai nyomán.
Szerző(k): Szász PéterAz Opel Southeast Europe-hoz (OSE) tartozó márkakereskedések az év első nyolc hónapjában közel 35 ezer autót adtak el, regionális szinten ez 6,5 százalékos piaci részesedést eredményez a cégnek, amelynek új vezetője, Enrico De Lorenzi sok lehetőséget lát az Opel számára a 14 közép- és észak-európai országot tömörítő régióban.
Szerző(k): Szász Péter