A magyar piacon még bőven lenne tere a lendületes fejlődésnek, mert európai összehasonlításban mindössze a 32. helyet foglaljuk el a rangsorban a szerint, hogy mennyire számítunk erős kockázati tőkepiacnak. Ezen a helyzeten igyekszik változtatni Balogh Petya és csapata, akik épp a régió legerősebb startup befektetési portfólióját építik.
Szerző(k): Hercsel AdélA Google korábbi fejvadásza hasznos tanácsokkal látta el azokat, akik új munkahelyen szeretnék folytatni a pályafutásukat. Mikor érdemes új állás után nézni és hogyan járhatunk sikerrel?
Szerző(k): Horváth TiborAz idei évvel kapcsolatban a magyar vállalatok pesszimistábbak, mint a régiós átlag, a válaszadók 49 százaléka attól tart, hogy 2023-ban lassabban fizetik ki a számláikat a vevőik, mint tavaly, amikor a számlák 5 százaléka maradt kifizetetlen.
Szerző(k): EconomxNagy mértékben, a tavalyi - a járvány miatt korlátozásokkal sújtott évben mért - 46 százalékról idén 34 százalékra csökkent a lejárt vállalatközi (B2B) számlatartozások állománya Magyarországon. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító elemzésében. Csökkent a 90 napon túli tartozások aránya is. A felmérésben ezúttal az élelmiszeripar, a tartós fogyasztási cikkek és az acél-fémipar cégeit kérdezték meg.
Szerző(k): Domokos ErikaA Prosus tőkéjével terjeszkedik tovább Kelet-Közép-Európa üzletek között közvetítő merXu kereskedelmi platform, ami a régiót követően tovább bővítene a nyugati piacokon is.
Szerző(k): Rácz GergőEgyre több cég tartozik a másiknak. Szerencsére a lejárt követeléseket viszont gyorsabban kielégítik, mint tavaly.
Szerző(k): Herman BernadettA magyar távközlési piacon is beindult a konszolidáció, ami érdekes helyzeteket és nagy versenyfutást eredményezhet a piaci pozíciók megtartásáért, javításáért. Az Invitech például a napokban zárt le egy tranzakciót, melynek keretében egy 400 kilométeres budapesti hálózatot vásárolt fel - mondta el a Napi.hu-nak adott interjújában David Blunck, az Invitech vezérigazgatója, akivel a magyar piacon várható változásokról beszélgettünk. Blunck szerint izgalmas idők jönnek.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaA B2B (business-to business, vagyis amikor cég értékesít cégnek) lead generálás teljesen más logikát kíván, mintha a végfelhasználóknak akarna egy cég eladni. Sokszor több szereplős a döntéshozatal a cégeknél, ezért aki B2B marketingben gondolkodik, annak fontos tisztában lennie pár dologgal, melyek nagyban növelhetik a sikert. Farkas Zsolt vendégcikke.
Szerző(k): EconomxA Graboplast Rt. ma megnyitotta Business to Business (B2B) portálját, amelynek révén a világ bármely pontjáról elérhető a társaság, a nagykereskedők az eddiginél lényegesen rövidebb idő alatt tudják megrendelni a kívánt PVC padlót, parkettát, szőnyeget és tapétát.
Szerző(k): NAPI