Betiltaná a belső égésű motorokat a céges és a bérautókban az Európai Unió. A szabályozást gyorsan életbe is léptetnék.
Szerző(k): G. É.Készülhetnek a vállalkozások, ha céges flottában gondolkodnak a jövőben is: az Európai Bizottság legújabb klímatervezete szerint 2030-tól minden cég elfelejtheti a belső égésű motorokat, mivel kizárólag elektromos autókat tarthatnak majd fenn. Az autókölcsönzők szerint ez nemcsak az iparágat, hanem a fogyasztókat is ellehetetleníti.
Szerző(k): T. K.Több száz munkavállaló állása kerülhet veszélybe az Audi győri gyárában a várható termelés-visszafogás miatt, amit a csökkenő kereslet, az amerikai piac bizonytalansága és az elektromos átállás lassulása okoz.
Szerző(k): T. E.Akár egy évtizeddel is tovább gyárthat belső égésű motoros autókat az Audi, mint ahogy azt korábban bejelentették.
Szerző(k): G. É.A BMW nem kötelezi el magát az elektromos átállás mellett, sőt, még előrébb tekint: úgy véli, itt az idő, hogy komolyabban foglalkozzanak a hidrogén meghajtású autókkal.
Szerző(k): G. É.42 százalékkal estek Kínában az első negyedévben a Porsche eladásai, de sok más autógyártó sem örülhet a kínai elektromos autók boomjának. Ez a Sanghaji Autószalonon fényesen megmutatkozott.
Szerző(k): L. K.A tekintélyes német autóipari cég kínai partnerével közösen 11 új autómodellt tervez piacra dobni jövőre a kelet-ázsiai országban. Az autók döntő többsége elektromos és hibrid.
Szerző(k): G. É.Akkora bajban van az európai autóipar, hogy ezt már az Európai Bizottság sem nézhette tétlenül. Sorban puhulnak fel a korábban prioritásként kezelt klímavédelmi célok, és már olyan hangok is vannak, hogy az egész Green Deal autós része a kukában köthet ki. A könnyítések nem mindenkinek tetszenek, különösen azoknak nem, akik elvégezték a házi feladatot.
Szerző(k): Hegedűs Szabolcs