Hosszú hétvége lesz a következő pünköshétfő miatt, ez pedig a boltoknak is jól jöhet.
Szerző(k): Csernátony CsabaBécsben hétfőn, az egy hónapig tartó, a koronavírus-járvány megfékezését célzó teljes zárlat feloldása után a vásárlók valósággal megrohamozták az üzleteket.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA 2015-ös palackméret-csökkentés után a Coca-Cola úgy döntött, hogy újra 2 literes kiszerelésben kínálja az üdítőit a diszkontokban. Az 1,25 literes méret is marad, de csak a diszkontokban, a hiper- és szupermarketekben ezek 1 literesek lesznek. Az ok most is ugyanaz, mint 2015-ben: a fogyasztói igények változása.
Szerző(k): Szász PéterKét számjegyű forgalmi növekedésre számít idén a Spar online shop. Indulása óta egyre többen vásárolnak az üzlethálózat internetes felületén. Az online bolt ugrásszerű keresletbővülésének köszönhetően idén újabb településekkel nő a szolgáltatásba bevont terület - olvasható az üzletlánc közleményében.
Szerző(k): K. Kiss GergelyOkosan kell vásárolnunk a hosszú hétvégére, figyelembe véve azt is, hogy továbbra is tombol a koronavírus-járvány, kerülnünk kell a rohamot, és ügyelnünk kell a távolságtartásra is - figyelmeztet a 24.hu.
Szerző(k): K. Kiss GergelyAjtófélfán strigulák vagy elektronikus beléptetés? Esetleg sorszámosztás vagy időpont foglalás előre? Egy időpontban legfeljebb 1 millió körüli vásárló tud majd vásárolni, ha bevezetik az alapterületes korlátozást.
Szerző(k): Molnár CsabaA Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) kedden egyeztetett a miniszterelnökkel a kereskedelmi és szolgáltató szektor mielőbbi újraindítása érdekében. A kamara elkötelezett az emberi élet megóvása iránt azzal, hogy ezt kísérnie szükséges egy jól strukturált gazdasági újraindítási tervnek, amely magában foglalja az üzletek és szolgáltatások gyorsabb ütemű, célzott és rendkívül felelősségteljes megnyitását - közölte az érdekképviselet az MTI-vel kedden.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA Magyar Kereskedelmi és Iparkamarával tárgyalt a koronavírus-járvány miatti szabályokról Orbán Viktor miniszterelnök kedden.
Szerző(k): Szász PéterA Vivre éves árbevétele tavaly 50 százalékkal 61 millió euróra nőtt, amelynek 8 százaléka Magyarországon realizálódott - közölte az online lakberendezési áruház hétfőn az MTI-vel.
Szerző(k): K. Kiss Gergely