A fiatalokat az ár, az idősebbeket a kedvezmény mértéke érdekli a kuponok vásárlásakor - derül ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital közös kutatásából.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanFényévekre húztak el a csehek szlovák szomszédaiktól a rendszerváltást követő 25 évben, ami a karácsonyi költekezésen is jól mérhető.
Szerző(k): Barabás JúliaA bankok által készített kutatások szerint – számolta ki az Azénpénzem.hu – az idei karácsony 7-9 százalékkal lesz „gazdagabb” a tavalyinál.
Szerző(k): K. Kiss GergelyMég a karácsony előtt érdemes lehet felkészülni az ünnepek után esetlegesen ránk váró feladatokra, mint például a nem tetsző, már meglévő, vagy hibás ajándékok visszavitele. A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ) összegyűjtötte mire érdemes odafigyelni, milyen jogai vannak a fogyasztóknak.
Szerző(k): K. Kiss GergelyFurcsa azt hallani kereskedőktől, hogy karácsonykor nem muszáj vásárolnia, pedig most ezt üzenik a budapesti tematikus utcák. Szemben a plázás vásárlással most az a cél, hogy az emberek elsősorban élményeket szerezzenek, nem ajándékot. Kiderült az is, hogyan működnek együtt templomok és boltok a fővárosban.
Szerző(k): Szabó DánielA Pest megyei rendőrök sajtótájékoztató keretében, bűnmegelőzési tanácsokkal és a jellemző bűnelkövetési módok bemutatásával hangsúlyozták a prevenció lehetőségét és jelentőségét az adventi időszakban. A police.hu oldalon arra kérik a vásárlókat, hogy figyeljenek egymásra, vigyázzanak értékeikre.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA gyerekek és a szülők elképzelései nem találkoznak azzal kapcsolatban, mit szeretnének az előbbiek karácsonyra - derül ki egy szlovákiai felmérésből.
Szerző(k): Barabás JúliaOktóberben a kiskereskedelmi üzletek forgalmának volumene a nyers adat szerint 6,6, naptárhatástól megtisztítva 5,7 százalékkal haladta meg az előző év azonos időszakit – közölte a KSH.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanA Skála fénykorában közel 40 áruházzal működött országszerte, az üzletlánc koronája az 1984-ben átadott Marx téri (mai Nyugati tér) Skála Metró volt. Az üzletlánc azóta széttagozódott, elfelejtődött és jelentéktelen lett. Már egy ideje egy kínai cégháló része, de most a márkahasználatot több ember rendelkezésére bocsátották. Most Zeng Ying és Chen Xiaobin az Alexandra könyves lánc romjain építik újra a brandet, mr egy másik Skálát is üzemeltetnek a Bajcsy-Zsilinszky út elején.
Szerző(k): Szabó Dániel