bevásárlás

11.
15.
11:30
Black Friday: idén kétszer is robbantanak a kereskedők

Black Friday: idén kétszer is robbantanak a kereskedők

A hagyományok szerint november 23-a lenne a Black Friday napja, ám a webáruházak a legkülönbözőbb időpontokban indítják - az első nagy alkalom november 16-án lesz. Így két nagy vásárlási roham is várható. A hagyományos Black Friday táncrendtől eltérő webáruházak a piac ötödét viszik. Ami nem változik: a webáruházaknál is december marad a vásárlási csúcsidőszak - értékel a blokkk.com.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
11.
08.
09:21
Rég nem látott ütemben ugrottak meg az árak Magyarországon

Rég nem látott ütemben ugrottak meg az árak Magyarországon

2018. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,8%-kal magasabbak voltak az egy évvel korábbinál. Az elmúlt egy évben a járműüzemanyagok és a dohányáruk ára nőtt jelentős mértékben.

Szerző(k): Dzindzisz Sztefan
11.
07.
11:35
Elfogyott a pénz? Leállt a költéssel az uniós lakosság

Elfogyott a pénz? Leállt a költéssel az uniós lakosság

Az euróövezetben a várt szerény növekedés helyett stagnált szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom volumene az előző havihoz képest az Európai Unió statisztikai hivatala, az Eurostat szerdán publikált jelentése szerint.

Szerző(k): Dzindzisz Sztefan
11.
02.
07:40
Felháborodást váltott ki egy új szabadnap bevezetése

Felháborodást váltott ki egy új szabadnap bevezetése

Nem fogadta kitörő lelkesedés Lengyelországban az új szabadnap bevezetését, mert a vasárnapi zárva tartás miatt lassan szabadságot kell kivenniük a háziasszonyoknak a vásárlás elintézéséhez.

Szerző(k): Barabás Júlia
09.
21.
09:00
Megrohanták a magyar boltokat - mutatjuk, mire utaztak a vevők

Megrohanták a magyar boltokat - mutatjuk, mire utaztak a vevők

Júliusban a kiskereskedelmi üzletek forgalmának volumene a nyers adat szerint 5,4, naptárhatástól megtisztítva 5,3 százalékkal haladta meg az előző év azonos időszakit.

Szerző(k): Dzindzisz Sztefan
09.
16.
18:18
Nagy változás jöhet a magyar boltokban is - döntött az Európai Parlament

Nagy változás jöhet a magyar boltokban is - döntött az Európai Parlament

Az EP-ben 464 támogató szavazatot - kétharmados többséget - kapott a cseh Olga Sehnalová által jegyzett jelentés, amely leegyszerűsítve azt mondja ki, hogy ha egy terméknek ugyanaz a gyártója/márkája és csomagolása, akkor az unión belül ne lehessen minőségi különbség az egyes tagállamokban forgalmazott verziók között. A G7.hu megnézte, mi várható az ügyben.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
09.
14.
10:17
Özönlenek a szomszédba a magyar vásárlók

Özönlenek a szomszédba a magyar vásárlók

Idén májusában már a 315-320 forintos sávba ugrott a forint euróhoz mért árfolyama, június végére pedig 328 forintra szökött fel, a korábbi esztendők éves 310 forintos átlagához képest. Úgy tűnik, ez mégsem riasztotta el a külhoni boltokban kalandozni vágyó magyarokat, hiszen 2018 első félévében negyedével többet költöttek azok a bevásárlóturisták, akik kifejezetten ezzel a céllal vágtak neki az utazásnak - írja a blokkk.com.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
08.
29.
11:18
Meghódította a magyarokat a fagyasztott pizza

Meghódította a magyarokat a fagyasztott pizza

Nem semmi adat került elő a magyarok fagyasztott pizza iránti imádatáról: 2017. július és 2018 júniusa között 18 millió darab fogyott belőle az országban – közölte szerdán a Nielsen.

Szerző(k): Dzindzisz Sztefan
08.
28.
10:24
Súlyos tízezreket fizethetnek a magyar szülők szeptemberig

Súlyos tízezreket fizethetnek a magyar szülők szeptemberig

A tanévkezdés átlagosan 32 500 forinttal terheli meg egy magyar család kasszáját, ha a hátizsáktól a sportfelszerelésig mindent megvásárolnak a szülők. Az EU-ban - a helyi árakhoz viszonyítva - csak egyetlen országban jelent fájóbb kiadást a becsöngetés - derül ki az e-kereskedelmi cég, a Picodi kutatásából.

Szerző(k): Szabó Dániel
08.
23.
11:32
Jelentett az Auchan - kiderült, lesz-e áremelés

Jelentett az Auchan - kiderült, lesz-e áremelés

A 2017-es üzleti évben 3,7 százalékkal növekedett az Auchan Retail Magyarország 20 áruházának és 18 üzemanyagtöltő állomásának forgalma, ezzel 363,5 milliárd forintnyi bruttó árbevételt produkált. A vállalat továbbra hisz a hipermarket formátumú üzletek sikerében és nem tervez érzékelhető áremeléseket.

Szerző(k): K. Kiss Gergely