A húsvéti ünnepekre nemcsak a lakosság készül a nagy bevásárlásokkal, hanem a fogyasztóvédelmi hatóság is résen lesz a boltokban. Folytatják a nagy ellenőrzéseket, legutóbb kalácsokat, pálinkákat és gyümölcsleveket vizsgáltak.
Szerző(k): Varga CsengeÓvatosabbak a vevők, nem hozták annyira előre a húsvéti bevásárlásokat, mint korábban, így szombattól különösen forgalmas napok várhatók az üzletekben – közölte az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára szombaton.
Szerző(k): EconomxAzok, akik a böjt alatt tartják a húsvét előtt hagyományosnak számító húsmentes étrendet vagy azok, akik akár egészségügyi, akár etikai okokból állnak át növényi táplálkozásra, kissé tanácstalanul állhatnak a kihívás előtt: mit egyenek, és legfőképpen: miképpen vásároljanak be olcsón. Nekik ad útbaigazítást a Napi.hu-nak nyilatkozó étteremtulajdonos.
Szerző(k): Csernik-Varga AdriennMilliós bécsi átlagfizetésből sörözni Pozsonyban, mellé olcsó belgrádi cigarettát szívni, majd 550 forintos román benzint tankolva hazaautózni a kisrezsijű bukaresti lakásba. Anyagi szempontból ilyen lenne az ideális mindennapos élet ezen a vidéken. Az olcsó ukrán árakat nyilvánvaló okokból most figyelmen kívül hagytuk. Lehet böngészni, lehet csodálkozni. Ja, és kíváncsiságból kikértük a ChatGPT véleményét is a kérdésről.
Szerző(k): Sánta AndrásJelentős összeget spórolhatunk a Lidl Plus mobilapplikációval, amelynek használata új szintre emeli a bevásárlást. Kipróbáltuk a vezető hazai diszkontlánc telefonos alkalmazását és nem csalódtunk: már egy kisebb bevásárlásnál is jelentős megtakarítás érhető el az extra kuponok aktiválásával. Az applikáció használata ráadásul egyszerű, így az idősebbek is könnyen használhatják. Nem véletlen, hogy a vevők harmada már mobilon érvényesíti az extra kedvezményeket.
Szerző(k): Nagy KristófJelentős különbségek vannak a magyar és a lengyel élelmiszerárak között. Az itthoni árak néhány esetben 30-40 százalékkal drágábbak. Szakértők szerint ez azért van, mert a hazai mezőgazdaság termelékenysége elmarad a vezető európai országokétól, de még a középmezőnybe tartozó lengyeltől is.
Szerző(k): Sz.Horváth ZsoltDigitális szórólappal és extra kedvezményekkel, promóciókkal reagál a Lidl a vásárlók átalakuló igényeire. Az infláció hatására sokkal jobban megnézik a vásárlók egy-egy termék árát, és az ár-érték arányt mérlegelve egyre többen a jó minőségű saját márkás termékeket keresik, de jobban figyelnek az akciókra, kedvezményekre is. Ezért a Lidl vásárlói a hagyományos, újságban meghirdetett akciókon felül is jelentős összeget spórolhatnak a Lidl Plus applikáció segítségével. Az áruházlánc ráadásul a törzsvásárlóknak egyedi kedvezményeket és nyereményjátékokat is elérhetővé tesz.
Szerző(k): Nagy KristófEgy friss kutatás szerint a magyarok sűrűbben járhatnak boltba jövőre, de kevesebbet vásárolhatnak alkalmanként. A várható tendenciát a rendkívül nagy élelmiszer-drágulással magyarázzák a kutatók.
Szerző(k): EconomxAhogy közelednek az év utolsó napjai, az ünnepek előtti rohanásban egyre többek számára alapvető szemponttá válhat a mindig friss, széles és átgondoltan strukturált választékot kínáló élelmiszeráruház közelsége. A kényelmes kiszolgálás mellett a kiváló ár/érték arány, sőt, a pénztárosok kedves mosolya is a vásárló alapélményét jelenti. A mindent átható hatékonysággal képviselt dinamizmus piacvezetővé, a fogyasztói igényekre azonnal reagáló, figyelmes kereskedelmi szemlélet pedig olyan márkává tette a Lidl-t, amelyet a vásárlók igazán szeretnek.
Szerző(k): Economx