Jelentős összeget spórolhatunk a Lidl Plus mobilapplikációval, amelynek használata új szintre emeli a bevásárlást. Kipróbáltuk a vezető hazai diszkontlánc telefonos alkalmazását és nem csalódtunk: már egy kisebb bevásárlásnál is jelentős megtakarítás érhető el az extra kuponok aktiválásával. Az applikáció használata ráadásul egyszerű, így az idősebbek is könnyen használhatják. Nem véletlen, hogy a vevők harmada már mobilon érvényesíti az extra kedvezményeket.
Szerző(k): Nagy KristófJelentős különbségek vannak a magyar és a lengyel élelmiszerárak között. Az itthoni árak néhány esetben 30-40 százalékkal drágábbak. Szakértők szerint ez azért van, mert a hazai mezőgazdaság termelékenysége elmarad a vezető európai országokétól, de még a középmezőnybe tartozó lengyeltől is.
Szerző(k): Sz.Horváth ZsoltDigitális szórólappal és extra kedvezményekkel, promóciókkal reagál a Lidl a vásárlók átalakuló igényeire. Az infláció hatására sokkal jobban megnézik a vásárlók egy-egy termék árát, és az ár-érték arányt mérlegelve egyre többen a jó minőségű saját márkás termékeket keresik, de jobban figyelnek az akciókra, kedvezményekre is. Ezért a Lidl vásárlói a hagyományos, újságban meghirdetett akciókon felül is jelentős összeget spórolhatnak a Lidl Plus applikáció segítségével. Az áruházlánc ráadásul a törzsvásárlóknak egyedi kedvezményeket és nyereményjátékokat is elérhetővé tesz.
Szerző(k): Nagy KristófEgy friss kutatás szerint a magyarok sűrűbben járhatnak boltba jövőre, de kevesebbet vásárolhatnak alkalmanként. A várható tendenciát a rendkívül nagy élelmiszer-drágulással magyarázzák a kutatók.
Szerző(k): EconomxAhogy közelednek az év utolsó napjai, az ünnepek előtti rohanásban egyre többek számára alapvető szemponttá válhat a mindig friss, széles és átgondoltan strukturált választékot kínáló élelmiszeráruház közelsége. A kényelmes kiszolgálás mellett a kiváló ár/érték arány, sőt, a pénztárosok kedves mosolya is a vásárló alapélményét jelenti. A mindent átható hatékonysággal képviselt dinamizmus piacvezetővé, a fogyasztói igényekre azonnal reagáló, figyelmes kereskedelmi szemlélet pedig olyan márkává tette a Lidl-t, amelyet a vásárlók igazán szeretnek.
Szerző(k): EconomxA Telex újságírói elmentek a Lidl-be és megvásárolták ugyanazokat a termékeket, amelyeket napra pontosan egy évvel ezelőtt is. A drágulás pedig összegszerűen is nagyon látványos, a karaj kilója 750 forinttal kerül most többe, a gouda sajt 800 forinttal, a kockasajt is 800 forinttal, de még fél kiló spagetti is 250 forinttal.
Szerző(k): EconomxA KSH furcsán számolja a nyugdíjas inflációt az Azénpénzem.hu szerint, ugyanis az energia arányát csökkentették, az élelmiszerek súlya ugyan nőtt, de annak mértéke a nyugdíjasoknál jóval alacsonyabb, mint az összes háztartásban. Köztudott ugyanakkor, hogy minél csekélyebb jövedelemből él valaki, annál nagyobb a kiadásain belül az élelmiszer és a rezsi aránya.
Szerző(k): EconomxA 24.hu összeszedte hogy mely boltok, milyen mennyiségi korlátozást vezetnek be az árstopos termékekre. Ennek az intézkedésnek a fő célja, hogy mindenkinek jusson a termékekből.
Szerző(k): EconomxAz infláció és a gyártási költségek emelkedése elérte az édesipari szereplőket is. Mikulásra készülve a csokifiguráknál tapasztalhatnak kiugró drágulást a vásárlók.
Szerző(k): Szabó Dániel