A 90-es évek vége felé kezdtek egyre nagyobb számban Magyarországon is megjelenni a nyugati-európai és amerikai mintára épülő bevásárlóközpontok, amelyek többsége a mai napig magas kihasználtság mellett üzemel. A Portfolio.hu a Jones Lang LaSalle elemzése alapján nézte meg, hogy melyek ma Budapest vezető bevásárlóközpontjai és miért nehéz a plázák értékének meghatározása.
Szerző(k): K. Kiss GergelyCsak most kezdenek jelentkezni Lengyelországban a vasárnapi zárva tartás olyan kellemetlen mellékhatásai, amelyek hozzájárultak ahhoz, hogy a számos más országban végül feladták ezt a tilalmat.
Szerző(k): Barabás JúliaÚj nevet kap és arculatában is megújul Magyarország legkedveltebb bevásárlóközpontja, az Arena Plaza.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaAz Atrium bevásárlóközpont-tulajdonos részlegesen kivonul Csehországból és Magyarországból. A cég portfóliójának javításával indokolja döntését. Csehországban csak egy ingatlant adnak el, míg Magyarországon 18-at - derült ki a vállalat vezetőjének nyilatkozatából.
Szerző(k): Komócsin SándorBezár több Hervis-üzlet Budapesten. Az egyiknél felújítás az ok, a másik pedig házon belül költözik.
Szerző(k): Csernátony CsabaElképesztő bevásárlási hullám jöhet Szlovákiában karácsony után. Az újév előtt kezdődő fékevesztett vásárlásokat januárban követi a következő forduló, amelyet újabb hihetetlen leárazások vezetnek fel.
Szerző(k): Barabás JúliaMit vásárolunk a legtöbbet karácsonyra és mire ügyeljünk, ha az utolsó pillanatban szaladunk el a boltba? E kérdésekre kereste a választ a Blokkk.com, amely szerint az ünnepek utáni "csereberére" sem árt felkészülni.
Szerző(k): K. Kiss GergelyAz első országos fitneszklubhálózat felépítését célozza meg a Life1 termeket üzemeltető Fitness Vision, amely szakmai tanácsadóként beruházásokat, fejlesztéseket javasol a vele együttműködő Gilda Max tulajdonosának is - írta a Világgazdaság.
Szerző(k): Domokos LászlóA bevásárlóközpontokban, fesztiválokon és tömegközlekedési eszközökön tapasztalható tömeg fogyasztóként kifejezetten zavaró lehet, az üzemeltetőknek és rendezvényszervezőknek viszont feladatuk a látogatók figyelemmel kísérése és az infrastruktúra alakítása a fogyasztói élmények növelése érdekében. A megoldást az emberszámlálás technológiája adja.
Szerző(k): Economx