Koncepcionális baki és a válság állhat a kőbánya-kispesti Köki Terminál fejlesztő tulajdonosának bukása mögött − vélik ingatlanpiaci szakértők. A magyar hátterű R-CO Ingatlanforgalmazó Zrt. felszámolása november 6-án kezdődött, a bevásárlóközpont jövője bizonytalan.
Szerző(k): Szepesi AnitaBizakodóbban várják ugyan az újévet az amerikaiak, mint tavaly ilyenkor, de óvatosak, kevesebbet akarnak költeni karácsonyi ajándékra, mint egy évvel ezelőtt.
Szerző(k): NAPIMárciusra elkészül az Örs vezér terén a 20 ezer négyzetméteres Árkád 2 bevásárlóközpont, jövő szeptemberre pedig megújul a 2002-ben átadott Árkád 1, így ezek együttesen a 68 ezer négyzetméteres bérbe adható kereskedelmi területtel az ország legnagyobb bevásárlóközpontjává válnak - mondta Knut Volquardsen projektigazgató, sajtótájékoztatón pénteken Budapesten.
Szerző(k): MTIEurópában az idén az év első felében 1,5 millió négyzetméteren 51 bevásárlóközpontot nyitottak meg, az év második felében közel 3 millió négyzetméter átadása várható, így a 4,4 millió négyzetméter 25 százalékkal haladja meg a tavalyi szintet - közölte a CBRE ingatlan-tanácsadó.
Szerző(k): NAPIEurópa egyik legnagyobb plázáját vette meg Lengyelorzságban a német Union befektetési csoport
Szerző(k): Barabás T. JánosRohamtempóban folytatódnak a globális bevásárlóközpont-fejlesztések. A bővülő középosztály és a kereskedők terjeszkedése példa nélkül álló építkezésekhez és új központok nyitásához vezet, főleg a feltörekvő piacokon - derül ki a CBRE globális ingatlan-tanácsadó legfrissebb kutatási adataiból.
Szerző(k): NAPIAz irodaházak, bevásárlóközpontok üzemeltetői közül kevesen adják tovább szabályosan bérlőiknek a villamos energiát, így a Magyar Energia Hivatal ellenőrzésekor százmillió forintig terjedő bírságra számíthatnak - hívja fel a figyelmet a Faludi Wolf Theiss ügyvédi iroda.
Szerző(k): MTI-EcoA fővárosi Árkád lesz a legnagyobb magyar bevásárlóközpont jövő tavasztól.
Szerző(k): MTI-EcoRég volt már, hogy az Auchan a konkurensekhez képest ennyire leszorította a húsvéti kosár értékét, amit a Napi Gazdaság idén is összeállított. Azt vizsgáltuk, hogy az összehasonlítható termékeknél (azonos márka, azonos kiszerelés) melyik hipermarketlánc képes árdiktálóvá válni a kereskedelmi aranyháromszögben.
Szerző(k): Hőnyi Gyula