Már zajlanak a munkálatok, az egyik budai kerületben is külön sávot kapnak a kerékpárosok.
Szerző(k): EconomxMíg hazánk alig félmillió kerékpárt gyártott tavaly, addig uniós szinten közel 15 millióval bővült a szám.
Szerző(k): EconomxOlcsó, gyors, praktikus a bubizás, sokan munkába, meccsre, buliba, sőt még tüntetésre is a bérelhető kerékpárral tekernek. Ám pont a jelenlegi finanszírozási konstrukció miatt várat magára a lefedettség növelése, tudtuk meg a BKK-tól.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaBalesetveszélyes, nehezebben közlekednek a hatóságok, és még parkolni is nehéz tőle.
Szerző(k): EconomxSok mindent látott már a magyar autópályákat üzemeltetető MKIF, de az út közepén élőben tudósító biciklissel még ők sem találkoztak.
Szerző(k): Károly GáborElkészült a főváros első, pollerekkel védett kerékpársávja a Váci úton.
Szerző(k): EconomxAz EuroVelo 6 Duna-menti kerékpárút Észak-budai részének fejlesztésével biztonságosabbá válik a biciklis közlekedés. A tervezési és kivitelezési feladatok 50-50 százalékban kormányzati és fővárosi forrásból valósulnak meg.
Szerző(k): EconomxA Budapesti Rendőr-főkapitányság sajtótájékoztató keretein belül ismertette az Árpád hídon történt tragikus baleset körülményeit, amely egy szabályosan közlekedő, vétlen huszonéves kerékpáros tragikus halálát okozta.
Szerző(k): Hercsel AdélEgy országot rázott meg a 27 éves kerékpáros férfi halála, akit egy extrém gyorshajtó gázolt halálra szombat hajnalban az Árpád hídon. Egy friss felmérés alapján egyértelmű: nemtől, kortól, iskolai végzettségtől és lakóhelytől függetlenül azt szeretné a magyar lakosság, ha gátat szabnának a gyorshajtásnak, így a jövőbeli hasonló tragédiáknak.
Szerző(k): Hercsel Adél