Az átalakult utazási szokásokhoz igazítja menetrendjét a Budapesti Közlekedési Központ: január 19-étől a hétfői és pénteki csúcsidőben több sűrűn közlekedő járat menetrendje is változik.
Szerző(k): EconomxA fővárosi közlekedési cég 2021 óta szigorúbban lépk fel a jegy vagy bérlet nélkül utazókkal szemben, és a pótdíjkezelési eljárások is hatékonyabbá váltak. A szigorúbb követeléskezelés miatt évente több ezer fizetési meghagyást és végrehajtási eljárást indítanak.
Szerző(k): EconomxMiközben Lázár János és a MÁV is lezártnak tekinti az új tarifarendszert, továbbra sem tudni, hogy mi lesz a fővárosi közösségi közlekedéssel március elseje után. A portálunknak nyilatkozó mobilitási szakértő egyelőre nem látja annak forgatókönyvét, hogy Budapesten mindenki jól járjon.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaEgy nyilvánosságra hozott videón azt látszik, hogy a 136-os buszon egy elektromos kerekesszéket használó lány kísérőjére támadt a buszsofőr, aki nem akarta leengedni a kerekesszékes felszállását segítő rámpát.
Szerző(k): Zádori BenceA volt közlekedési államtitkár szakértői kommentárt fűzött Lázár János legújabb bejelentéséhez a vármegye-és országbérletek legújabb reformjáról. A 24 órás vármegye- és országos napijegyek jó termékek lesznek Vitézy Dávid szerint, ugyanakkor az rendkívül elszomorítja, hogy Karácsony Gergely és Lázár János változatlanul képtelen tárgyalóasztalhoz ülni.
Szerző(k): Hercsel AdélEgyszerűbb és egyértelműbb lett a taxikkal kapcsolatos ügyintézés, illetve szabályozás annak köszönhetően, hogy a teendők január 1-től egyetlen társaságnál, a Budapesti Közlekedési Központnál (BKK) összpontosulnak.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraFolytatódik az év első, százezreket érintő politikai szappanoperája, igaz, a legfontosabb szereplő még nem is lépett fel a világot jelentő deszkákra.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaA főváros egyelőre nem készül a jelenlegi hibrid üzemeltetés utáni állapotra.
Szerző(k): EconomxEz a vita egész egyszerűen egy tisztán politikai játszma – mondta el véleményét a Budapest-bérlettel kapcsolatban Ekés András mobilitási szakértő. Úgy tűnik, neki lesz igaza, mert ahogy az összefoglalónkból kiderül, szakmai érvek helyett inkább politikai sárdobálás zajlik, aminek a budapestiek és agglomerációban élők isszák meg a levét.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés Csaba