Autómentes lesz a Pesti alsó rakpart egy szakasza, így gyalog, kerékpárral vagy rollerrel zavartalanul közlekedhetnek az arra járók.
Szerző(k): Varga CsengeFény gyúlt az alagút végén: hétköznaponként újra a teljes vonalon, Kőbánya-Kispest és Újpest-központ között jár az M3-as metró. Már csak napok kérdése, és visszaáll a régi közlekedési rend.
Szerző(k): Varga CsengeEgy tanulmány szerint hétköznaponként 300 ezer ingázó hajt át autóval Budapest határán, és az elővárosokban élők közül tíz emberből mindössze három választja a közösségi közlekedést, hogy bejusson a fővárosba. Pedig drága luxus ez, és májustól még nagyobb lesz az árkülönbség a közösségi közlekedés javára.
Szerző(k): Sánta AndrásMárcius 6-án, hétfőn két budapesti járat számozása megváltozik: az eddig 223M jelzéssel, a Boráros tér és a Szentlőrinci úti lakótelep között közlekedő autóbusz 224E, a Boráros tér és az Alacskai úti lakótelep között közlekedő 254M járat 255E jelzéssel közlekedik a továbbiakban.
Szerző(k): Horváth TiborMárcius 20-tól a jelenleginél több busz közlekedik majd a felújítás alatt lévő hídon.
Szerző(k): EconomxAlacsonyabb sebességhatárok a budapesti belvárosban, éjjel-nappal működő traffipaxok elhelyezése legalább száz helyszínen, zebramegújítási program: többek közt ezeket a javaslatokat tartalmazza a szombaton nyilvánosságra hozott új fővárosi közlekedésbiztonsági stratégia.
Szerző(k): EconomxJelenleg 73 CAF-villamos közlekedik Budapesten, többek között az 1-es és a fonódó budai villamosok vonalán. A Magyar Közlönyben megjelent határozat szerint állami finanszírozással most újabb 51 CAF-villamossal gazdagodik a budapesti közösségi közlekedési géppark. Mindez jelentős előrelépés lesz az akadálymentesített fővárosi közlekedés felé.
Szerző(k): Hercsel AdélA lakosság segítségét kéri Újbuda önkormányzata négy újonnan épülő utca elnevezéséhez. Az új nevekkel a BudaParton találkozhat a lakosság az utcák átadása után.
Szerző(k): Horváth BalázsKözel egy évtizede ugyanannyiba kerül a „természetes személyek” havi BKK-bérlete. A jelenlegi válságos, infláció sújtotta gazdasági helyzetben joggal merül föl a kérdés, hogy számíthat-e a havi közel félmillió budapesti bérlevásárló arra, hogy a fővárosi közlekedési társaság megemeli az utazási költségeket.
Szerző(k): Hercsel Adél