Az internetes csalók is igyekeznek kihasználni a fekete péntekhez hasonló, időszakosan nagy tömegű online vásárlásra buzdító kampányokat - hívta fel a figyelmet a Nemzeti Kibervédelmi Intézet az MTI-hez pénteken eljuttatott közleményében.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaKözel két hete Black Friday lázban ég az ország, de a karácsonyi ajándékok beszerzése csak most indul be igazán. Egyes kereskedők az éves online forgalmuk akár 60 százalékát is realizálhatják az ünnepi időszakban, míg a piaci átlag 35-37 százalék között alakulhat. A forgalom várhatóan 18 százalékkal haladhatja meg a tavalyi utolsó negyedévben elért bevétel értékét – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index című kutatássorozat idei negyedik jelentéséből.
Szerző(k): K. Kiss GergelyTöbbet költöttek az Extreme Digitalnál a múlt pénteki akciók során a vásárlók és nőtt a bankkártyás online fizetések aránya is.
Szerző(k): Csernátony Csaba66 százalékkal többet költöttek a CIB Bank ügyfelei a tavalyi fekete pénteken, mint egy átlagos novemberi napon. A tavalyi akció legnagyobb nyertesei a szórakoztató elektronikai cikkeket áruló kereskedők és az utazási irodák voltak, de sokkal többen vásároltak ékszert és repülőjegyet is, mint más napokon. Várhatóan nem lesz ez másként idén sem - írja közleményében a CIB Bank.
Szerző(k): Szabó DánielA közel 45 milliárd forintos játékpiac fele realizálódik az idei karácsonyi időszakban, amikor hagyományos áruházi vásárlás esetén 6800 forintot, online 8300 forintot költenek a magyar családok játékokra alkalmanként a Regio Játék adatai szerint. A legtöbb fa alá társas- és kreatív játékok, ruhák és sporteszközök kerülnek karácsonykor.
Szerző(k): Domokos ErikaA Gazdasági Versenyhivatalnak (GVH) kidolgozott gyakorlata van az árkedvezmények alkalmazása, különösen a black friday és egyéb időszakos akciók alkalmával alkalmazott kedvezményeknél - mondta Polauf Tamás, a CHSH Dezső és Társai Ügyvédi Iroda versenyjogi csoportjának vezető partnere.
Szerző(k): Domokos LászlóA hagyományok szerint november 23-a lenne a Black Friday napja, ám a webáruházak a legkülönbözőbb időpontokban indítják - az első nagy alkalom november 16-án lesz. Így két nagy vásárlási roham is várható. A hagyományos Black Friday táncrendtől eltérő webáruházak a piac ötödét viszik. Ami nem változik: a webáruházaknál is december marad a vásárlási csúcsidőszak - értékel a blokkk.com.
Szerző(k): K. Kiss GergelyKözeleg a Black Friday, sok kereskedő már nem csak egy napig, hanem akár egész héten, vagy hónapban fenntartja az akciós kínálatát. Sőt most már a pénzügyi szektorban is felütötte a fejét ez a jelenség. De valóban megéri az akciós termék, az akciós hitel?
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaKét hét van a Black Fridayig, de a webáruházak még novemberben is munkaerőhiánnyal küszködnek. A blokkk.com szerint a 60 milliárd forintot is elérheti a webköltés.
Szerző(k): Vég Márton