Egymilliárd euróra (310 milliárd forintra), az előző évhez képest 40 milliárd forinttal nőtt a magyar online kiskerforgalom tavaly. Már az összes vásárlás csaknem 4 százaléka online történik. A magyar elektronikus piac el van maradva még a nyugat-európaihoz képest, és már az is látszik, melyek a hazai bővülés korlátai. Egyre sikeresebbek a fekete pénteki akciók és a karácsony is nagyot lendített a 2016-os adatokon - derült ki a GKI Digital és az árukereső.hu indexéből.
Szerző(k): Szabó DánielA Black Friday bevette Magyarországot: az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. friss kutatása szerint idén közel 2,1 millió felnőtt internetező vásárolt ezen a napon.
Szerző(k): EconomxIdén minden eddiginél koncentráltabban indult a karácsonyi időszak az e-kereskedelemben: a webáruházak 54 százaléka készült akciókkal a múlt heti fekete péntekre. Az óriási láznak pedig úgy tűnik meg is lesz a hatása: a kereskedők 18 százalékos bővülést várnak az idei ünnepi szezontól – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatás-sorozatának idei negyedik felméréséből.
Szerző(k): EconomxRekordot döntöttek az online vásárlások az Egyesült Államokban a csütörtöki hálaadás napi és a fekete pénteki (Black Friday) akciók miatt, a hagyományos üzletek forgalma azonban csökkent.
Szerző(k): Inforádió, MTIAz Országos Kereskedelmi Szövetség szerint kérdéses, hogy a fekete péntekre a webes kereskedelemben érintettek rendesen felmérték-e az igényeket.
Szerző(k): MTIEgyre korábban kezdik az akciókat a boltok, így a fekete péntek (Black Friday) veszít jelentőségéből az Egyesült Államokban, míg Magyarországon akár duplájára is emelkedhet az online áruházak forgalma ezen a napon. Pénteken tartják a nemzetközi Ne vásárolj semmit! napot is.
Szerző(k): MTIA korábbi évek tapasztalatai alapján idén is jelentős forgalomnövekedést hoz a hazai webboltoknál az idén november 25-ére eső Black Friday. A CIB Bank várakozásai szerint idén akár duplájára is emelkedhet az online áruházak forgalma ezen a napon.
Szerző(k): EconomxEgyre több üzlet csatlakozik ugyan Magyarországon is a fekete péntekhez, a részt vevő hazai boltokról azonban nincs országos összesítés, a statisztikában pedig eddig nem látszott nagy kiugrás a kiskereskedelmi forgalomban, de az akciókat kínáló üzletek forgalma elsősorban az online üzleteké ilyenkor jelentősen nő - jelentette ki Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) főtitkára.
Szerző(k): MTIEgy felmérés szerint a 18-59 éves hazai internethasználók egyötöde, körülbelül egymillió ember tervezi, hogy vásárolni fog a pénteki akciókban, a karácsonyi bevásárlási szezon kezdetét jelentő \"Black Friday\" napon. Idén azonban ugyancsak péntekre esik a \"fogyasztói böjtként\" ismert Ne vásárolj semmit! nap.
Szerző(k): MTI-Eco