black_friday

11.
18.
10:54
Beindult a vásárlási téboly: már az első órában szétkapták a vásárlók a Black Friday kínálatát

Beindult a vásárlási téboly: már az első órában szétkapták a vásárlók a Black Friday kínálatát

Erős starttal és kiemelkedő kínálattal indult az eMAG Black Friday: az első órában közel 85 ezer terméket rendeltek a vásárlók több mint 2,2 milliárd forint összértékben. Az első eladott termék egy Asus notebook volt, a reggeli első roham alatt a top 5 termékkategória a játék, az IT, a szépségápolás, a tévé és a háztartási gép.

Szerző(k): Molnár Csaba
11.
16.
09:22
Matuzsálemek helyett: sokat lehet spórolni karácsonykor

Matuzsálemek helyett: sokat lehet spórolni karácsonykor

Az NMHH csereprogramjában 40 ezer forintos készüléktámogatás vehető igénybe azoknak, akik a korszerűtlen telefonjaikat 4G- vagy 5G-képes eszközökre cserélnék.

Szerző(k): Nagy Martin
11.
14.
13:20
A krízis ellenére is lelkesen várjuk a Black Fridayt

A krízis ellenére is lelkesen várjuk a Black Fridayt

Egy friss felmérés alapján előző évhez képest nőtt azoknak a száma, akik vásárolni szeretnének a Black Fridayen, a válaszadók legnagyobb része bruttó 30 ezer és 60 ezer forint közötti összeget tervez elkölteni.

Szerző(k): Csernik-Varga Adrienn
11.
12.
07:40
Kétszázezret költenek fekete pénteken Románia lakói

Kétszázezret költenek fekete pénteken Románia lakói

A Romániában élő vásárlók idén több mint 200 ezer forintnak megfelelő összeget szánnak arra, hogy kihasználják a fekete péntek címén futó akciókat, amire valóban nem egy napjuk, hanem több hetük lesz.

Szerző(k): Komócsin Sándor
11.
10.
13:27
Itt a reklámklip, amivel hagyományosan beröffentik a karácsonyi vásárlási őrületet

Itt a reklámklip, amivel hagyományosan beröffentik a karácsonyi vásárlási őrületet

Megjelent a hagyományosan a brit karácsonyi vásárlási őrület kezdetét hagyományosan jelző reklámklip a John Lewis áruházlánctól. A film a körülmények függvényében jellemzően a cukiság vagy a szociális érzékenység körül forog, ezúttal nem meglepő módon az utóbbi a téma - persze, nem hiányzik belőle a cukiság sem.

Szerző(k): Molnár Csaba
11.
09.
18:20
Idén már megúszhatják az átveréseket a Black Friday vásárlói

Idén már megúszhatják az átveréseket a Black Friday vásárlói

Az elmúlt években a kereskedők és a vásárlók körében is tombolt a Black Friday-láz. Sokan kivárják az akciós időszakot a szükséges elektronikai eszközök megvásárlásával, és jellemző az is, hogy a karácsonyi ajándékokat is ekkor, alacsonyabb áron igyekeznek beszerezni a vásárlók. Ebben az évben egy tavasszal elfogadott szabályozás alapján a vásárlók átverésére is kisebbek az esélyek, mint korábban voltak.

Szerző(k): Molnár Csaba
11.
07.
18:30
Az idei Black Friday már egészen más "Black" Friday lesz

Az idei Black Friday már egészen más "Black" Friday lesz

A festményektől a szobrokig, a bútoroktól a műszaki cikkekig használt termékek tízezrei lesznek elérhetők a Vatera első Green Friday projekjén, amelyen nem csupán az akciós, hanem az alkuképes termékek és 1 forintról induló minimálár nélküli aukciók is helyet kapnak.

Szerző(k): Molnár Csaba
11.
02.
16:49
Egészségügyi szolgáltatást és aranyrudat is vehet a fekete pénteken

Egészségügyi szolgáltatást és aranyrudat is vehet a fekete pénteken

Idén is ütős Black Friday-t szervez az eMAG, az ígérik a megrendelt árút december 2-ig mindenki megkapja. Újdonság lesz, hogy rendezvényekre szóló jegyet, járművet, érmét vagy akár aranyrudakat is be lehet majd szerezni.

Szerző(k): Koncsek Rita
11.
02.
11:27
Miről is szól idén az egyre többeket idegesítő Black Friday?

Miről is szól idén az egyre többeket idegesítő Black Friday?

A magyarok háromnegyedét alapvetően befolyásolja a vásárlásaiban a durván megdrágult rezsi, viszont csak ötödük tervezi még idén - azaz az esetenként alaposan elnyújtott Black Friday ideje alatt - energiahatékonyabbra cserélni műszaki berendezéseit. A lakosság egy része szereti és készül a kedvezményesnek tűnő ajánlatokkal teli napokra, ám közel 30 százalékát kifejezetten frusztrálja a párnapos akció-hajsza.

Szerző(k): Molnár Csaba
02.
03.
13:57
Lefagytak a webáruházak

Lefagytak a webáruházak

Nagyot esett tavaly a webáruházak növekedési tempója, 45-ről 17 százalékra. A növekedés értéke is csökkent, harmadára. Azzal együtt is, hogy a kudarcos Black Friday-sorozattal megtűzdelt novemberrel szemben decemberben visszaerősödött a webforgalom. Igaz, a boltos piacon a web részesedése továbbra is 11 százalék.

Szerző(k): Molnár Csaba