A múlt évben robbanásszerűen nőtt az online kereskedelem és a házhoz szállításos rendelések száma. A pandémia harmadik hullámának hatására tavasszal 70 százalékkal több házhoz szállításos rendelés teljesült a megelőző két hónaphoz képest. A novemberi Black Friday megduplázta, a karácsony előtti időszak pedig megháromszorozta a kiszállítások számát az év átlagos hónapjaival összevetve.
Szerző(k): Molnár CsabaElég nagy bukta volt a tavalyi konzumparádé, a Black Friday, a növekedés megállt: 2021 novemberében: mindössze 1 százalékkal "emelkedett" a novemberi webáruházi piac az előző évihez képest. A plázák visszavágtak, vagy csak egyszerűen jól esett egy kis shoppingolás?
Szerző(k): Molnár CsabaÚgy vitték a Notino termékeit a Black Friday alatt, mintha muszáj volna. Több mint egymillió vásárlója volt ugyanis a cseh vállalatnak az akció hetében, ezért már időben felkészültek a karácsonyi dömpingre is.
Szerző(k): Tér DiánaAz Alza.hu ígéri: felgyorsítja a megrendelések kiszállítását ügyfelei számára.
Szerző(k): Tér DiánaEgy, a közelmúltban elvégzett tesztből az derül ki, hogy a kereskedők csak éppen közepes mértékben vannak azzal tisztában, hogy amit időnként művelnek, az bőven kimeríti a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat esetét. Mutatjuk, mik voltak a legjellemzőbb hibák, amelyekkel még a rutinosabb kereskedők sem tudtak megbirkózni.
Szerző(k): Molnár CsabaA Nitrogénművek Zrt. egyedi akciót szervez a magyar termelőknek - jelentette be a társaság.
Szerző(k): Domokos LászlóA kétezres évek elejének népszerű adathordozói reneszánszukat élték a Vatera múlt héten megrendezett, első fekete péntekén: a legnagyobb darabszámban a dvd-filmek fogytak, a második legnépszerűbb akciós terméktípusnak pedig a cd-s albumok futottak be az örök sláger Lego-játékok elé. A legnépszerűbb tíz kategóriában a könyvek, bakelitlemezek és a női ruházati cikkek mellé még az érmék és egyéb numizmatikai tételek is bejutottak.
Szerző(k): Molnár CsabaA Black Friday november végére nagy összecsapást is hozott a hagyományos boltok és a webáruházak között. A webáruházak óvatosak voltak az akciózásban, a boltosok viszont nagyon belehúztak. Látszik ez a piacvezetők számain is, az annyi pedig nem csak annyi.
Szerző(k): Molnár CsabaA Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) évek óta a Fekete pénteken napján tartja a Ne vásárolj semmit! napot, amellyel a túlzott fogyasztás veszélyeire hívják fel a figyelmet. Nem ok nélkül: 2021-ben már csak július 29-ig tartottak ki a Föld egész évre való erőforrási, míg Magyarország „része” június 8-án fogyott el.
Szerző(k): Molnár Csaba