black_friday

11.
11.
10:22
Függővé teszi a magyarokat a Black Friday

Függővé teszi a magyarokat a Black Friday

A hazai vásárlók kifejezetten keresik a karácsonyi időszakot megelőző leárazásokat, és annak a jelenségnek is örülnek, hogy az eredetileg egy napra – november negyedik péntekére – időzített esemény manapság több napig vagy akár hétig is eltart. A leárazássorozatra a férfiak indulnak be jobban.

Szerző(k): Molnár Csaba
11.
11.
08:37
Nincs ok a pánikra: lesz elég játék a polcokon

Nincs ok a pánikra: lesz elég játék a polcokon

A Regio Játék forgalmának 60 százalékát az ünnepi időszakban bonyolítják le, és várhatóan idén sokan döntenek az online vásárlás mellett. Attól nem kell félni, hogy nem lesz játék, már nyáron feltöltötték raktáraikat Legóval és társasjátékokkal.

Szerző(k): Tér Diána
11.
05.
13:08
A magyarokat egyre kevésbé érdekli a Black Friday, harmaduk szerint nagy átverés az egész

A magyarokat egyre kevésbé érdekli a Black Friday, harmaduk szerint nagy átverés az egész

Két táborra osztottak a magyarok Black Friday ügyben (is): átkozzák vagy szeretik, de abban egyetértenek, hogy idén kevesebbet költenének. Sőt, minden harmadik vásárló átverésnek tart-ja az akciósorozatot. Ha valakiknek igazán van okuk ünnepelni, akkor azok az online kereske-dők: tavaly nagyságrendekkel nőtt és idén is bővül a netes vásárlás.

Szerző(k): Molnár Csaba
11.
02.
10:16
Hurrikánhoz hasonló vásárlói rohamra számít a MediaMarkt a Black Friday időszakban

Hurrikánhoz hasonló vásárlói rohamra számít a MediaMarkt a Black Friday időszakban

Raktárai bővítésével és automatizálásával, az árukészlet hónapok óta tartó felhalmozásával, és további kiszállító partnerek szerződtetésével készül a MediaMarkt a kiskereskedelem legnagyobb próbatételére. Úgy számolnak, hogy a Black Friday-tól karácsonyig terjedő időszakban a szokásos forgalom mintegy háromszorosát kell kiszolgálniuk.

Szerző(k): Molnár Csaba
10.
28.
08:29
Figyelni kell a karácsonyi költésnél, januárban jöhetnek a nagy fogások

Figyelni kell a karácsonyi költésnél, januárban jöhetnek a nagy fogások

Cikk-cakkosnak ígérkezik az idei hosszú karácsonyi szezon, ami a fekete péntekhez köthető többhetes akciózással kezdődik és várhatóan a januári leárazásokkal végződik majd. Érdemes a pénzt beosztani.

Szerző(k): Komócsin Sándor
10.
21.
15:44
A magyaroktól be is zárhatnák az összes divatboltot

A magyaroktól be is zárhatnák az összes divatboltot

Ruházati vagy divatboltba a magyarok csak elvétve tévednek be, szinte már az alsóneműket is az interneten szerzik be. Sőt, csaknem tizedük már egyáltalán nem vásárolna ilyen terméket ebben az évben. A divatboltok csak a Black Friday-ban reménykedhetnek, de akkor is inkább a neten várható komolyabb tolakodás.

Szerző(k): Molnár Csaba
10.
15.
10:10
Már most látszik, hogy idén combos bukta lesz a Black Friday

Már most látszik, hogy idén combos bukta lesz a Black Friday

Tavalyhoz képest hatezer forinttal kevesebbet, vagyis 34 ezret költenek el Black Friday akciók keretében idén a magyarok. Az eddig slágertermékek csak erősen mérsékelt érdeklődés mutatkozik a számítógépes és szórakoztató elektronikai eszközök iránt, míg az új sztárok a barkács- és kerti áruk lesznek.

Szerző(k): Molnár Csaba
08.
17.
10:55
Akkora a baj, hogy nyáron is black friday van több webáruházban

Akkora a baj, hogy nyáron is black friday van több webáruházban

A járvány miatti boltzárak szépen megtolták a webvásárlásokat, de utána fékezett is a webáruházas piac. Boltzár, black friday havi 140 milliárd forintig dobta a webpiacot, de utána mindig vissza is csúszott. A bezártság is visszakergeti a boltba a vásárlót. Pedig már van top webáruház, aki nyáron csapatja a black fridayt.

Szerző(k): Molnár Csaba
05.
12.
14:49
Kiegyezett a GVH és az eMAG - az óriáscég nem csak fizet, de megtolja az ágazat szekerét is

Kiegyezett a GVH és az eMAG - az óriáscég nem csak fizet, de megtolja az ágazat szekerét is

A hazai e-kereskedelmi piacra nézve előremutató megállapodást kötött az eMAG Magyarország a Gazdasági Versenyhivatallal: a vállalat kifizeti a 2018-as Black Friday kapcsán kirótt bírságot, ezzel párhuzamosan pedig minden vásárlójának 3 ezer forint értékű kupont biztosít, a hazai kis-, és középvállalkozások online értékesítési tevékenységét pedig több, mint 4 milliárd forint értékű programmal segíti.

Szerző(k): Molnár Csaba
02.
04.
13:50
Nagyon úgy fest, hogy csak délibáb a webáruházak hatalmas növekedése

Nagyon úgy fest, hogy csak délibáb a webáruházak hatalmas növekedése

A múlt évben még a sok boltzár mellett is csak 10 százalékot ért el a webáruházak összesített forgalma. És nem is nőtt gyorsabban a webáruházi költekezés 2020-ban, mint 2019-ben.

Szerző(k): Molnár Csaba