Az alábbi gépjárműveket vásárolták leginkább a magyarok 2023-ban. Összességében 20 ezerrel kevesebbet mint egy évvel korábban.
Szerző(k): EconomxZöldebb, napelemmel is lehet tölteni, nem kopik olyan gyorsan a fék, olajat se kell cserélni benne, szervízbe se kell annyit vinni – ezek a legfőbb előnyök, amiket 2024-ben társítani lehet egy elektromos autóhoz típustól függetlenül. Az Economx.hu podcastjának vendége, Horváth András 2017 óta vezet és tesztel elektromos autókat, és szerinte ezeknek a járműveknek jelenleg nincs alternatívájuk.
Szerző(k): Kiffer Anna2024-ben a globálisan eladott BMW-járművek egyötöde már elektromos hajtású lesz, 2030-ra pedig 50 százalékra nőhet az arány.
Szerző(k): Horváth TiborAnnyi autó készült tavaly, mint még soha.
Szerző(k): EconomxTöbb mint 6 ezer személyautót értékesített tavaly a luxusmárka.
Szerző(k): EconomxA BMW az Egyesült Államokban 9,4 százalékkal, Európában 7,5 százalékkal, Kínában pedig 4,2 százalékkal növelte eladásait.
Szerző(k): Horváth TiborFelfüggesztik a termelést, mert a dolgozók nem jutnak be a gyárba. A BMW, az Opel és a Porsche gyárról még nem tudni, termelnek-e.
Szerző(k): EconomxFolyamatosan nő hazánkban az elektromos hajtású járművek iránti kereslet. A Belügyminisztérium legfrissebb statisztikái alapján 82 277 gépkocsi közlekedik zöld rendszámmal a magyar utakon és ezzel párhuzamosan a rájuk szabott biztosításokat is keresik.
Szerző(k): EconomxA ZF több mint 300 új munkahelyet hoz létre Kecskeméten és Debrecenben.
Szerző(k): Vermes Ádám