Bár általánosságban véve elégedettek a magyar beszállítóikkal a Magyarországon dolgozó multinacionális vállalatok, viszonylag ritka, hogy valamely cég ne csak a hazai terepen, hanem globálisan is tudjon érvényesülni. A minőséggel nincs gond, a megfelelő mennyiségű termék előállításával már annál inkább.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanA magyar piacon jelen lévő három nagy gyorsétteremlánc-multi közül csak a legnagyobb, a McDonald\'s zárta kisebb hálózattal és kevesebb alkalmazottal a 2014-es esztendőt. A KFC-ket üzemeltető Amrest árbevétele megelőzte a Burger King-hálózatot jegyző Fusionét, de masszívan veszteséges volt. (MTI Fotó, Beliczay László)
Szerző(k):A Burger King Worldwide gyorséttermi hálózat kedden hivatalosan is bejelentette, hogy mintegy 11,4 milliárd dollárért felvásárolja a kanadai Tim Hortons kávéházláncot.
Szerző(k): MTIGyorsan terjed a legfrissebb élelmiszerbotrány Kínában, a Reuters értesülései szerint már egyebek mellett a Starbucks és a Burger King Worldwide is érintettek a McDonald\'s mellett, és a botrány már Japánig ér.
Szerző(k): EconomxReklámvideókkal mutatja be a Burger King gyorsétteremlánc a Los Angeles-i melegfelvonulásra készült egyedi hamburgerének sikerét. A bevételt nem teszi zsebre a cég.
Szerző(k): EconomxVisszavonták a Kossuth térre, a - nemrégiben még biztosan a Leisztinger-érdekeltségnek számító volt házasságkötő terem helyére - tervezett KFC-étterem építési engedélyét. A lánc e tétel miatt is veszteségessé vált tavaly, miközben a McDonald\'s profitja nagyot ugrott.
Szerző(k): Ádám ViktorNégyszer annyit költenek a gyorsétterem-láncok egy-egy szellemi alkalmazottjukra, mint a fizikai dolgozókra - egyebek közt ez derül ki a cégbíróságnak leadott 2012-es adatokból. A teljesítmény-mutatók terén nagyobb a szórás: a legnagyobb lánccal a McDonald\'s rendelkezik, a legnagyobb forgalomnövekedést a KFC- és a Pizza Hut-éttermek üzemeltetője mutatta fel, a legjövedelmezőbbnek pedig a Burger King bizonyult.
Szerző(k): Ádám ViktorSalátákkal és gyümölcstálakkal feljavított új menüinek, a megerősített marketingnek és éttermei felfrissített imázsának köszönhetően éves összehasonlításban 60 százalékkal, 48,2 millió dollárra növelte nettó nyereségét a Burger King Worldwide Inc. gyorsétteremlánc.
Szerző(k): Komócsin Sándor