Tavaly lefékeződött az elektromos autók térnyerése, de nem mindenhol. Kínában az elektromos autók 60 százaléka már olcsóbb, mint a belsőégésűek. Idő kérdés, hogy Európában is így legyen.
Szerző(k): Fellegi TamásEzzel az első helyre lép elő hazánk a régiót Kínával közvetlenül összekötő repülőjáratok száma alapján felállított rangsorban.
Szerző(k): T. E.Kátyúba került az elektromos autók piaca Németországban, mivel a friss jelentések szerint idén összeomlott a magánkereslet. Ezzel távolodik a klímacél, és a gyártók már újragondolnák az elektromobilitásba való beruházásaikat: inkább több pénzt szánnának a belsőégésű motorok fejlesztésébe.
Szerző(k): Thurzó KatalinA Tesla mégsem gyártja le azt a régóta ígért olcsó autómodellt, amelyre a befektetők már régóta vártak. Az autógyártó ehelyett az önvezető robottaxik fejlesztésére fókuszálhat.
Szerző(k): Zádori BenceElon Musk cége és a BYD is alaposan beesett az első negyedévben.
Szerző(k): K. O.Kína mára Magyarország legnagyobb Európán kívüli befektetőjévé és legfontosabb kereskedelmi partnerévé vált, pénzügyi kapcsolataink folyamatosan erősödnek – mondta a pénzügyminiszter.
Szerző(k): Horváth TiborKínai BYD elektromos autógyártó adózott eredmény a tavalyi utolsó negyedévben 19 százalékkal, 8,67 milliárd jüanra (437 milliárd forintra) nőtt, ami a legkisebb emelkedés 2022 első negyedéve óta.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraDinamikusan bővíti termelését a BYD az új energiákkal hajtott járművek területén: a kínai autógyártó a héten elérte a hétmilliós darabszámot.
Szerző(k): EconomxNem nőnek a Tesla eladásai Kínában, sőt, még mérséklődtek is az év első két hónapjában. A kínai gyártók ugyanakkor hasítanak sokkal olcsóbb típusaikkal.
Szerző(k): Fellegi Tamás