A világ vezető elektromos autó márkája tényleg világhódító útra indult és vészesen közel kerülhet a rivális Tesla anyaföldjéhez.
Szerző(k): Zádori BenceA kínai elektromosautó-gyártó első európai üzeme állásokat hirdetett meg.
Szerző(k): T. E.Újabb árcsökkentést hajt végre a Tesla, ezúttal Amerikában, a Model Y esetében. Elon Musk szezonális keresletingadozást említ, mint okot, ugyanakkor a gyártósoroknak pörögniük kell.
Szerző(k): Fellegi TamásA Volkswagen vezetősége úgy döntött, hogy 2024 és 2028 között is folytatja 180 milliárd eurós fejlesztési tempóját. A befektetési tervet már jóvá is hagyták, azonban ennek volt egy feltétele.
Szerző(k): Zádori BenceMinden jel arra mutat, hogy jön a létszámleépítés, mint költségcsökkentései elem a Tesla autógyártónál.
Szerző(k): Fellegi TamásA szakértő szerint a magyar gazdaság csak eszköz lesz a nagyhatalmak játszmájában.
Szerző(k): T. E.A házon belül gyártott alkatrészekkel biztosítja nyereségét az autógyár.
Szerző(k): EconomxSzámos dunántúli és dunamenti település jutott arra a sorsra, hogy akkumulátorgyárat kap. A Tisza-partnak azonban megkegyelmeznek.
Szerző(k): Zádori BenceZöldebb, napelemmel is lehet tölteni, nem kopik olyan gyorsan a fék, olajat se kell cserélni benne, szervízbe se kell annyit vinni – ezek a legfőbb előnyök, amiket 2024-ben társítani lehet egy elektromos autóhoz típustól függetlenül. Az Economx.hu podcastjának vendége, Horváth András 2017 óta vezet és tesztel elektromos autókat, és szerinte ezeknek a járműveknek jelenleg nincs alternatívájuk.
Szerző(k): Kiffer Anna